כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"היו הרבה צעקות"

חילוקי דעות: מה השיב ביידן כשנשאל האם הזמין את נתניהו לבית הלבן?

חילוקי דעות בין העיתונאים שהצטרפו לנשיא הרצוג לבית הלבן למה התכוון נשיא ארה"ב כשהשיב "כן" לעיתונאית ישראלית ששאלה אותו האם הזמין את נתניהו לבית הלבן. "זו הייתה הפגישה הכי רועשת שיצא לי להיות בחדר הסגלגל"

חילוקי דעות: מה השיב ביידן כשנשאל האם הזמין את נתניהו לבית הלבן?
נשיא המדינה יצחק הרצוג ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן צילום: Chris Kleponis

במהלך מסיבת העיתונאים עם הנשיא ביידן בבית הלבן, לאחר ההצהרות שלו ושל נשיא המדינה יצחק הרצוג, שאלה כתבת "ערוץ 13" נריה קראוס את נשיא ארה"ב האם בשיחתו אמש (שני) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא הזמין אותו לבית הלבן. הנשיא האמריקאי "כן".

אך בעקבות מצבו המנטלי של הנשיא האמריקאי, ברשת ובכלי התקשורת התפתח פולמוס האם הוא השיב "כן" בנוגע לשאלה על ההזמנה של נתניהו לבית הלבן או על נושא אחר. לדברי קראוס, "המתמלל של הבית הלבן ענה "כן" לשאלה שלי האם נתניהו מוזמן לבית הלבן".

עיתונאים אחרים חלקו על דעתה. עיתונאי "כאן 11" עמיחי שטיין כתב כי חלק טענו שתשובתו של ביידן הייתה בנוגע להזמנת נתניהו לבית הלבן, אחרים טענו שזה היה במענה לשאלה האם הוא מודאג מזה שחייל אמריקני נמצא בידי צפון קוריאה.

בהמשך דיווח שטיין כי "הבית הלבן לא מאשר שפגישת ביידן עם ראש הממשלה נתניהו תערך בבית הלבן".

בתוך כך כתבת בבית הלבן סיפרה על החוויות עם הכתבים הישראלים במהלך הצהרות הרצוג-ביידן: "זו הייתה הפגישה הכי רועשת שיצא לי להיות בחדר הסגלגל... היו הרבה צעקות וגם קצת סלפי שהקשו על העבודה".

ג'ו ביידן הבית הלבן בנימין נתניהו יצחק הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד