כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
11 שנים לפיגוע

בהשתתפות הנשיא: טקס לזכרם של נרצחי הפיגוע

שגרירות ישראל בבולגריה, קיימה טקס לציון 11 שנים לפיגוע הטרור בשדה התעופה בבורגס, שגבה את חייהם של שישה אזרחים חפים מפשע - חמישה ישראלים ונהג האוטובוס הבולגרי

בהשתתפות הנשיא: טקס לזכרם של נרצחי הפיגוע
הטקס בבולגריה צילום: BTA

שגרירות ישראל בבולגריה, בשיתוף עם עיריית בורגס, קיימה אתמול טקס לציון 11 שנים לפיגוע הטרור הקשה בשדה התעופה בבורגס, שגבה את חייהם של שישה אזרחים חפים מפשע - חמישה ישראלים ונהג האוטובוס הבולגרי.

השנה, לראשונה מאז החל כהונתו, השתתף בטקס גם נשיא בולגריה, רומן ראדב. באירוע השתתפו בין היתר נציגי המשפחות השכולות, חברי פרלמנט, נציגי הקהילה היהודית, רב חב"ד ומכובדים נוספים.

הנשיא ראדב הבהיר בדבריו, "הקורבנות לא יישכחו משום שחיי אדם שנלקחו שלא בצדק יגרמו תמיד צער וכעס, כמו גם אזהרה שהרוע קיים ועלינו להתמודד עימו במאמצים משותפים".

שר החוץ אלי כהן: "הטרור מכה בכולנו ואנחנו נמשיך לפעול נגד גרורות הטרור של איראן וחיזבאללה שפגעו באזרחים ישראלים ואזרח בולגרי וממשיכות לנסות ולפגוע בישראלים ויהודים במקומות שונים בעולם. על הקהילה הבינ"ל להציב חזית ברורה נגד איראן והטרור שהיא מפיצה המערער את היציבות במזרח התיכון, באירופה ובעולם כולו".

שגריר ישראל בבולגריה, יורם אלרון, ציין בנאומו כי "לעולם לא תהיה ידו של הטרור על העליונה. מאז 2012, מספר הישראלים המבקרים בבולגריה, רק הולך וגדל מדי שנה, ועומד כיום על כרבע מיליון, זוהי ההוכחה הניצחת לכך שהטרור נועד להיכשל וכי ידו של הטוב תהיה לעולם על העליונה מול הרשע. כוח החיים יגבר תמיד על כוח ההשמדה ועל השנאה".

חיזבאללה בולגריה אלי כהן שר החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד