י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מעצמת מסחר

בנק הפועלים בשיתוף ביזמקס יכשירו סוחרי אמזון חרדים

מעצמת המסחר המקוון אמזון, חולשת על מעל 40% מנפח שוק האונליין ● כמו בארה"ב גם בישראל גילו יזמים חרדים את ההזדמנויות שבמסחר האלקטרוני לפרנסה בכבוד ושמירה על אורח חיים חרדי ● שיתוף פעולה חדש של בנק הפועלים עם מתחם ביזמקס יכשיר סוחרים חרדים למחסר מקוון באמזון

בנק הפועלים בשיתוף ביזמקס יכשירו סוחרי אמזון חרדים
ישראל דקלבוים צילום: ענבל מרמרי

שיטת המסחר המסורתית עברה כבר מזמן למרחב הווירטואלי ופתחה בפני הסוחר הישראלי עולם חדש של אפשרויות. סוחרים חרדים באמזון מדווחים על מחזור מכירות שנתי בסך 150 אלף דולר עם רווח של 20% ויותר.
במטרה להכשיר דור חדש של סוחרים באמזון, משיק בנק הפועלים שיתוף פעולה עם מתחם ביזמקס ומרכז כיוון, שבמסגרתו תפעל תכנית הכשרה לסוחרים באמזון. שיתוף הפעולה החדש נוצר לאור ההצלחה של קורס אמזון שפועל במתחם והביא בוגרים רבים לייצר הכנסה נאה בתוך חודשי עבודה ספורים.

"אנחנו כל העת משפרים ומדייקים את תכנית הלימודים במטרה להעניק את מירב הכלים לסוחר המתחיל", מספר אליהו דינוביץ, מנכ"ל ביזמקס. "כך למשל במחזור הקרוב אנו שמים דגש על הפן המעשי, התלמידים יתנסו בשיטת 'פרייבט לייבל' ובמהלך הקורס ישיקו מוצר עם מיתוג עצמי משלהם, כך שבסוף הקורס הם יוצאים לשוק עם מוצר שכבר מכסה את העלויות".

ואכן, המשתתפים בקורס מקבלים כלים לפתח מוצר ייחודי משלהם, ויתנסו לאורך כל הקורס בהפעלת חנות באמזון בו ימכרו את המוצר שלהם. לאורך הקורס ילמדו את כל שלבי הייצור והתפעול של חנות עם מוצרי מותג עצמי.

במסגרת שיתוף הפעולה, זוכים המשתתפים למלגת לימודים משמעותית מבנק הפועלים, ובנוסף אנשי מקצוע מהבנק יעניקו הרצאות למשתתפי הקורס בנושאים פיננסים כמו התנהלות מול הבנקים, אפשרויות אשראי, התנהלות מט"ח וכדומה.

לדברי ישראל דקלבוים מנהל הפעילות של בנק הפועלים בחברה החרדית: "בנק הפועלים המודע לצרכי הציבור החרדי והלך הרוחות בקרב המגזר, רואה בחיוב רב את השותפות עם ביזמקס להכשרת סוחרי אמזון בציבור החרדי. הציבור החרדי מגלה יזמות רבה ונכון לפרנס את עצמו ומשפחתו בכבוד ובעשיה שיש עמה אתגר. בנק הפועלים מלווה בסיפוק ובציפייה את המיזם החדשני כחלק משיתופי פעולה שהבנק מקדם באמצעות פועלים בקהילה בקרב החברה החרדית".

הקורס הנוכחי נפתח לאחרונה במתחם ביזמקס בירושלים והוא כולל 18 מפגשים שבועיים ומפגשי ליווי נוספים, שמועברים על ידי המרצה גיא חרץ בעלים ומנכ"ל של חברת Prgecom - מהמובילות בתחום האיקומרס בישראל. בנוסף ילווה את הקורס יונתן בן עטר, סוחר מנוסה באמזון אשר יעניק ליווי אישי למשתתפים.

לחצו כאן למעבר לקורס>>>

ביזמקס בנק הפועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד