כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אחרי העימות

הבכירה מעכבת את המועמדים של אמסלם וקרעי: "מועמדים פוליטיים"

אחרי פיטורי היו"ר: מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים מעכבת את מינויים של ארבעה דירקטורים לדואר ישראל אותם מנסים השרים קרעי ואמסלם לקדם. הרקע: עימות חריף בין אמסלם לרוזנבוים

הבכירה מעכבת את המועמדים של אמסלם וקרעי: "מועמדים פוליטיים"
סוכנות כהנמן בבני ברק צילום: דוברות דואר ישראל

מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים מעכבת מינוי ארבעה דירקטורים לדואר ישראל, בשל כך שלטענתה מדובר במינויים פוליטיים, כך פורסם בחדשות 13.

המינויים של הארבעה קודמו בידי השרים אמסלם וקרעי השבט, אחרי הדחת יו"ר דואר ישראל מישאל וקנין. רוזנבוים טענה כי המינויים בעייתים בשל הזיקה הישירה שיש להם למפלגת הליכוד.

נזכיר כי בשבוע שעבר הודיעו שר התקשורת שלמה קרעי והשר לשיתוף פעולה אזורי, הממונה על רשות החברות, דודי אמסלם, כי בכוונתם להעביר את יו"ר הדואר מישאל וקנין מתפקידו לאחר שנמצא כי הוא אינו ממלא את תפקידו כראוי.

בהודעה המשותפת שהוציאו נכתב כי "ההחלטה המשותפת הגיעה לאחר דיונים רבים ויסודיים ומבוססת על עמדת גורמי המקצוע במשרד התקשורת שמצאו ליקויים רבים בתפקודו של היו"ר, בין היתר, סביב סוגיית השירות לציבור ופיתוח מנועי צמיחה בחברת הדואר".

שר התקשורת שלמה קרעי אמר: "לצערי, למרות נתונים אובייקטיביים שאינם משתמעים לשני פנים, וטענות כבדות משקל בנוגע לאי ביצוע תפקיד יו"ר הדירקטוריון כראוי, הן בהפקרת השירות לציבור והן באי התוויית מדיניות לחברה בנוגע לפיתוח עסקי ופיתוח מנועי צמיחה בתחומים שהינם בליבת פעילותה, בחר יו"ר הדירקטוריון היוצא, באמצעות חבריו בתקשורת, להפוך את הקערה על פיה ולהתגולל על השרים וגורמי המקצוע בטענות מופרכות וחסרות שחר".

מוקדם יותר שיגר השר דודי אמסלם מכתב תגובה חריף ותקיף למיכל רוזנבוים, בתגובה למכתב שבו היא טענה כי מופעלים עליה לחצים פסולים.

אמסלם תוקף את רוזנבוים במילים חריפות וכתב: "גברתי הנכבדה, לאור ההתנהלות הקלוקלת שלך אני מבקש ממך לא לפנות אליי יותר, לא אהיה שותף למשחק הזה שאת משחקת בו".

עוד כתב: "בהמשך להתנהלותך השערורייתית, המעלה אף חשד חמור לעבירות על טוהר המידות- אני מסיר את אחריותי ממך ולא מעוניין עוד במכתבייך התכופים. את מוזמנת כאמור, להמשיך לפנות למנהלך הישיר, חברך הטוב ושותפך לפוטש, גיל לימון".

המכתב באמור בתגובה למכתב ששלחה רוזנבוים לאמסלם ובו נכתב: "מאז כניסתך לתפקיד הופנו כלפיי לחצים פסולים, ייחסת לי מעשים פליליים, ניסיון להלך עליי אימים לא יצליח".

שלמה קרעי דודי אמסלם דואר ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד