כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ללא רחם

אישום נגד האישה שנשכה ושדדה קשיש עיוור: "זעק לעזרה אך איש לא שמע את זעקותיו"

כתב אישום הוגש נגד תושבת אשדוד ששדדה באלימות אדם עיוור | "הקשיש זעק לעזרה אך איש לא שמע את זעקותיו", נכתב בכתב האישום

אישום נגד האישה שנשכה ושדדה קשיש עיוור: "זעק לעזרה אך איש לא שמע את זעקותיו"
הנאשמת בעת מעצרה צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד סיונית אסייג, בת ה-53 מאשדוד לאחר ששדדה באלימות אדם עיוור. מכתב האישום שהגישה עו"ד רותם חזן גרימברג עולה כי לפני כשבוע בשעות הבוקר המוקדמות, התיישב המתלונן בן ה-75, על ספסל הסמוך למקום עבודתו.

אסייג שהבחינה כי המתלונן מסתייע במקל נחייה והייתה מודעת לכך שהוא עיוור, התיישבה בסמוך אליו. בהמשך לבקשתה נתן המתלונן לאסייג סיגריה, אך סירב לבקשתה לכסף. כאשר המתלונן קם מהספסל לכיוון מקום עבודתו הוא הבחין שנרתיק הסיגריות שלו בתיקו ושאל את אסייג היכן הוא.

אז התנפלה אסייג על המתלונן, אחזה בתיק שהיה תלוי על כתפו ומשכה אותו, בתגובה המתלונן נאבק ולא נתן לה לקחת ממנו את התיק. כתוצאה מהמאבק נפל המתלונן ובעוד הוא שכוב על הרצפה המשיכה אסייג לנסות לחטוף את התיק, נשכה את המתלונן בחוזקה בגב כף ידו, התיישבה על גבו והטיחה את ראשו מספר פעמים במדרכה ועוד.

הקשיש שנשדד. צילום: דוברות המשטרה.

המתלונן זעק לעזרה אך איש לא שמע את זעקותיו. לאחר זמן קצר הגיע חברו של המתלונן לעבודה ואסייג ברחה מהמקום כשהיא נושאת עמה רכוש השייך למתלונן דוגמת שעון יד וטלפון נייד ייעודיים לעיוורים. באותו היום, בשעות הערב, לאחר שנעצרה ונחקרה, מסרה אסייג למשטרה את השעון והטלפון הנייד שגנבה.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל ציינה עו"ד חזן גרימברג: ".שכן היא מבצעת עבירה חמורה של שוד, כנגד קורבן קשיש ועיוור, תוך שימוש באלימות חמורה כנגדו והותרתו חבול ומדמם." לאסייג ייחסו עבירות של שוד בנסיבות מחמירות ותקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש.

עיוור שוד כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד