כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הבחירות באשדוד

תרגיל של ש"ס? אמסלם ירוץ לראשות העיר | 'אגודה': "התמיכה בלסרי סופית ומוחלטת"

אחרי שניסו להוביל תמיכה חרדית בברק סרי ונכשלו - בש"ס יריצו את יו"ר הסיעה אבי אמסלם לראשות העיר | ב'אגודת ישראל' מבהירים: "התמיכה בלסרי סופית ומוחלטת"

תרגיל של ש"ס? אמסלם ירוץ לראשות העיר | 'אגודה': "התמיכה בלסרי סופית ומוחלטת"
אבי אמסלם צילום: פלאש 90

מפלגת ש"ס צפויה להודיע מחר (חמישי) כי יו"ר הסיעה באשדוד אבי אמסלם יתמודד על ראשות העיר. בהודעה, שככל הנראה תתפרסם מחר בבטאון ש"ס 'הדרך', תצהיר המפלגה כי תתמוך באמסלם במירוץ לראשות העיר.

ההחלטה של המפלגה נחשבת לדרמטית, שכן יו"ר ש"ס ניסה להוביל לאחרונה תמיכה חרדית במועמדתו של ברק סרי, ששימש בעבר כיועצו. לאחר שהמהלך לא צלח, הבינו בש"ס כי סיכוייו של סרי אינם גבוהים ולכן החליטו לשנות כיוון. לפי גורמים במפלגה, אמסלם זוכה לתמיכת מועצת חכמי התורה.

הפרסום על מועמדתו של אמסלם מגיע לאחר שאגודת ישראל הודיעה כי תתמוך במועמדתו של ראש העיר יחיאל לסרי. לפי גורמים במפלגות החרדיות, דרעי ניסה לדחות את הכרעת אגודת ישראל על תמיכה בלסרי, וזעם כשזו התקבלה.

השאלה כעת האם אמסלם ירוץ עד הסוף, או שמא מדובר במהלך שמטרתו הפעלת לחץ. גורמים פוליטיים באשדוד מעריכים כי אמסלם יפרוש מהמירוץ בסופו של דבר.

בש"ס מסבירים שהמהלך בהצבת מועמדותו של אמסלם הוא ניסיון לקחת את התמיכה החסידית, אך באגודת ישראל לא מתרגשים מהמהלך ואומרים: "כפי שכבר הבהרנו הסיעה כולה תומכת ביחיאל לסרי. זה מוחלט וסופי ולא ישתנה".

יחיאל לסרי אבי אמסלם אשדוד בחירות לראשות העיר בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד