י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
על רקע המתיחות

צפו: צלם החיזבאללה תיעד את האלוף ואת הרמטכ"ל

כתב הערוץ אל-מנאר השייכת לחיזבאללה, פרסם תיעוד מהביקור שקיים ביום שלישי הרמטכ"ל בגבול הצפון, מול הכפר חולא. התיעוד המטריד מגיע על רקע מתיחות מול חיזבאללה

צפו: צלם החיזבאללה תיעד את האלוף ואת הרמטכ"ל
התיעוד של חיזבאללה צילום: אל מנאר

רשת הטלוויזיה הלבנונית "אל-מנאר", השייכת לארגון הטרור חיזבאללה, פרסמה הבוקר תיעוד של ביקור הרמטכ"ל הרצי הלוי ואלוף פיקוד הצפון אמיר גורדין ביום שלישי בגבול הצפון. התיעוד, בו נראה הרמטכ"ל עם האלוף גורדין וקצינים נוספים, צולם מהכפר חולא שבדרום לבנון.

כזכור הרמטכ"ל סייר בגבול לבנון יחד עם בכירים בפיקוד צפון, בהם אלוף הפיקוד וכן מפקד עוצבת הגליל, תא"ל שי קלפר ומפקדי חטיבות שונות. התיעוד המטריד מגיע על רקע מתיחות מול חיזבאללה, הרמטכ"ל קיים הערכת מצב עם הקצינים בגזרה הצפונית, במהלכה הוצגה לו פעילות כוחות צה"ל לאורך הגבול.

הגבול עם לבנון מתוח מאד בתקופה האחרונה, בחודש שעבר הקים חיזבאללה שני אוהלים בשטח ישראל, והציב בו חמושים מטעם הארגון, אך החזיר לבסוף את אחד מהאוהלים בחזרה ללבנון, שר החוץ אמר אתמול כי הוא פועל מול צרפת שתפנה ללבנון שיוציאו את האוהל השני.

בתקרית נוספת לפני כשבוע, מספר חשודים התקרבו לאזור הר דב, ביניהם עיתונאים לבנונים וחבר פרלמנט אחד. הם סירבו להתפנות מהמרחב וחיילי צה"ל הרחיקו אותם לשטח לבנון על ידי שימוש באמצעים לפיזור הפגנות.

חיזבאללה לבנון הרמטכ"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד