כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הטריד את העדה

"לדרוך להם על הראש": אישום נגד תושב חולון שאיים על המפגינים

כתב אישום נגד תושב חולון בגין הטרדת עד ומספר עבירות של ניסיון איומים על מפגינים מתנגדי הרפורמה המשפטית | "למה לא יורדים ודורכים להם על הראש עד שהם גופה"

"לדרוך להם על הראש": אישום נגד תושב חולון שאיים על המפגינים
המחאה בקפלן צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד יוסף כהן (38) מחולון, הכולל אישומים של הטרדת עד ומספר עבירות של ניסיון איומים.

מכתב האישום עולה כי בתחילת החודש פרסם כהן בשני חשבונות טוויטר עשרות תגובות הקוראות לאלימות ומעודדות מעשי אלימות כלפי ציבור המפגינים נגד החקיקה המשפטית בכנסת, וכלפי חברי כנסת מטעם האופוזיציה או אנשים המזוהים לגישתו עם עמדותיהם של המפגינים.

עוד פרסם כהן תגובות מאיימות כלפי אישים שונים, ותגובות מאיימות ומטרידות כלפי עדת המדינה הדס קליין, על רקע עדותה בבית המשפט המחוזי בירושלים במשפט המתנהל נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

בין יתר התכנים, פרסם כהן: "למה לא יורדים ודורכים להם על הראש עד שהם גופה"; "יהודים יקרים שאכפת להם מהמדינה, להגיע היום לאיילון עם כלים, אבנים, מקלות, כל מה שיש לכם להביא תביאו, המלחמה התחילה. הדם של העוכרי ישראל האלה יותר ממותר, מצווה לשפוך אותו!!".

עוד כתב: "יהודים יקרים להגיע עם מכוניות, האנשים האלה צריכים להיות מרוחים בכבישים, הדם שלהם מותר! לדרוס אותם בכל הכוח"; "מול כיתת יורים צריך להעמיד אותכם יעוכרי ישראל. רפורמה בכל הכוח! עם האפסים האלה אנחנו נתמודד טוב מאוד ברחובות, הרי אין דם שאנחנו רוצים יותר מאת של האנשים האלה. אם לא מדינת חוק שוחטים אתכם ואת המשפחות שלכם בלילה, יא-עלובים. תרגישו מכוניות עולות עליכם, בקרוב נתחיל אנחנו".

כתב אישום איומים הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד