כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

היסטוריה חרדית: טופס אכלוס נמסר לעוד כ-500 תושבים בהר יונה

כ-500 תושבים בהר יונה מילאו טופס אכלוס. בכך הם מצטרפים לאלפי תושבים חרדיים שכבר גרים בשכונה. ראש העיר רונן פלוט: "התרגשות גדולה, אנשים מגיעים ממרכז הארץ ומירושלים לגור פה"

היסטוריה חרדית: טופס אכלוס נמסר לעוד כ-500 תושבים בהר יונה
ראש העיר והטופס צילום: באדיבות המצלם

התרגשות גדולה במגזר החרדי בכלל ובשכונה החרדית בצפון הארץ בפרט. ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט חתם על טופס 4 לאכלוס 100 דירות נוספות, בהן יתגוררו כ-500 תושבים חדשים בשכונת הר יונה ג' המיועדת למגזר החרדי. בכך הם מצטרפים לאלפי תושבים חרדיים שכבר מתגוררים בשכונה ההולכת ומתרחבת בצעדי ענק.

ע"פ התכנית המקודמת כעת על ידי משרד הבינוי והשיכון בהר יונה ג יבנו עוד כ-3500 דירות למגזר החרדי. תכנית זו צפויה לקבל תוקף בסוף השנה. וכך, בעוד מספר שנים, תהפוך הר יונה לאחת השכונות החרדיות הגדולות בצפון. את היוזמה לבניית אלפי דיאות נוספות מקדם בצעדי משרד הבינוי והשיכון בברכתו של ראש העיר רונן פלוט אשר רואה בתושבים החרדיים ברכה לעיר ותרומה לשגשוגה וצמיחתה. ראש העיר פלוט לא מסתפק בקריאה לתושבים לבוא ולגור בעיר, הוא פועל ללא ליאות לפיתוח ובניית מוסדות ציבור ותשתיות מתקדמות בשכונה תוך הקפדה על כלל הצרכים של התושבים החרדיים פחות התשתיות והמוסדות תוך הקפדה על כלל הצרכים של הקהילות השונות.

מאה הדירות שקיבלו טופס 4 הן של חברת עמירן הבונה בימים אלו מאתיים דירות נוספות.

ראש העיר רונן פלוט הגיב בשמחה בטקס החתימה ואמר כי הוא "מזמין את הציבור החרדי לגור בנוף הגליל, להנות מתשתיות ברמה הכי גבוהה הן מבחינה גשמית ובן מבחינה רוחנית. אני שמח שאנשים ממרכז הארץ ומירושלים מגיעים לגור בנוף הגליל, ברוכים הבאים"

נוף הגליל הר יונה איכלוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד