כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לאחר הקמת מרפאת השיניים בבני ברק

ראשי עמותת "לב שרה" נכנסו להתייעצות וברכה במעונם של גדולי הדור

עם הקמת מרפאת השיניים החדשה בעיר בני ברק המעניקה טיפולים מקצועיים במחירים חסרי תקדים נכנס יו"ר הארגון הרב יעקב נוראני יחד עם רב הארגון הגר"ש אלקובי ואיש החסד בנימין רוזנברג למעונם של גדולי הדור בירושלים ובבני ברק • גדולי הדור שיבחו את היוזמה הכה חשובה ובירכו את ראשי הארגון בברכת הצלחה וסיעתא דשמיא

ראשי עמותת "לב שרה" נכנסו להתייעצות וברכה במעונם של גדולי הדור
במעונם של גדולי הדור צילום: באדיבות המצלם

יו"ר ארגון "לב שרה" הרב יעקב נוראני נכנס במהלך השבוע האחרון למעונם של גדולי התורה בירושלים ובבני ברק בכדי להתברך לאחר הקמת מרפאת השיניים החדשה בבני ברק המעניקה טיפולים מקצועיים במחירים מיוחדים למשפחות בני תורה ונזקקים.

לביקורים התלווה רב הארגון הרה"ג רבי שמעון אלקובי לצד איש החסד בנימין רוזנברג השותף למפעלות החסד הכבירים של עמותת "לב שרה" המעניקה מעטפת רפואית במגוון מישורים לצד כאמור מרפאת שיניים מקצועית ומאובזרת שהוקמה בעיר בני ברק לרווחת התושבים שפוקדים את המקום בהמוניהם.

סדרת הביקורים נפתחה בשכונת הר נוף בירושלים שם זכו ראשי הארגון לשעה של קורת רוח במעונו של בעל ה"הלכה ברורה" הגאון רבי דוד יוסף אשר שיבח את היוזמה החשובה ואמר כי מדובר במעשה גדול ועצום ושכרם מובטח להם בזה ובבא. "תשרה הברכה במעשה ידיכם", אמר הרב והוסיף, "אתם עושים מעשה כל כך גדול, מי שעושה חסד לאחרים, אזי הקב"ה עושה עמו חסד. יעזור השם שלא יהיה לכם שום צער ושום נזק".

לאחר מכן באו ראשי הארגון למעונו של ראש ישיבת "פורת יוסף" הגאון רבי משה צדקה אשר התרגש לשמוע על הקמת מרפאת השיניים בבני ברק המסייעת ללומדי תורה ומשפחות מיעוטי יכולת. "אשריכם שאתם עושים מעשה חסד חשוב שכזה. זה דבר חשוב ונצרך מאוד. תזכו להצלחה וסיעתא דשמיא".

בהמשך נכנסו למעונם של גדולי התורה בבני ברק שם הם זכו להציג את מפעלות החסד בפני מרן ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי, מרן ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן, כ"ק האדמו"ר ממודזי'ץ, מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז, ראש הישיבה הגר"ש שטיינמן, הפוסק הגאון רבי יצחק זילברשטיין והגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א.

במהלך הביקורים נפעמו גדולי הדור מהיקף פעילות החסד ואף ענו על מגוון שאלות הלכתיות שהוצגו בפניהם על ידי רב הארגון. מרנן ורבנן שיבחו את יו"ר הארגון הרב יעקב נוראני על היוזמה החשובה ואמרו כי בוודאי יזכה לסיעתא דשמיא גדולה בזכות מעשה חסד זה שמסייע למשפחות בני תורה ועמליה.

יצוין כי מרפאת השיניים הראשונה מסוגה ממוקמת ברחוב רבי עקיבא 52 בעיר, שם נהנים הלקוחות מטיפולי שיניים כלליים, טיפולי שיניים משמרים, כירורגיה, השתלות שיניים ואורתודנטיה.

הרופאים שמעניקים את שירותי רפואת השן במרפאה הינם בכירים בתחומם ונחשבים למיטב הרופאים בענף רפואת השיניים אשר מביאים למרפאה את ניסיונם רב השנים בעיסוק בארץ ובעולם. הרופאים אף משמשים במקביל כרופאים מוערכים במרפאות שיניים פרטיות במגזר החרדי, כאלה ששמם הולך לפניהם.

במרכז החסד "לב שרה" הקימו כעת את הסניף הראשון בעיר בני ברק מתוך שאיפה ומטרה לאפשר להמונים טיפולי שיניים במחירים נוחים וזולים בצורה דרמטית מהשוק לטובת הציבור.

במרכז החסד "לב שרה" מציינים כי, "מדובר בסניף ראשון שאנו מקימים בעיר בני ברק מתוך שאיפה לסייע למשפחות מרובות ילדים ובני תורה. הבאנו את מיטב הרופאים לצד אבזור מתקדם כך שללא ספק נעניק את הטיפולים הטובים ביותר במחירים נוחים במיוחד".

גדולי הדור רבנים אדמו''רים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד