כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"אניח את המפתחות"

האם אמסלם יעזוב את הפוליטיקה? "יש לי קווים אדומים"

השר אמסלם מהקולות בולטים בליכוד, אומר היום כי אינו מוכן לריכוך בעילת הסבירות ומזהיר כי יניח את המפתחות ויפרוש מהחיים הפוליטיים

האם אמסלם יעזוב את הפוליטיקה? "יש לי קווים אדומים"
השר דוד אמסלם נואם במליאה צילום: צילום מסך

השר במשרד המשפטים והשר המקשר בין הממשלה לכנסת, דוד אמסלם התראיין לנועם פתחי ויותם זמרי ואיים: "אני אשים את המפתחות. יש לי קווים אדומים".

המגיש יותם זמרי שאל את אמסלם: "אם נתניהו קורא לך כדי שתעזור לו לרכך את צמצום עילת הסבירות, אתה איתו?". והשר השיב: "מה שהצענו זה כבר הריכוך של הריכוך. או שאנחנו ממשלה ומתחילים למשול - או שנלך הביתה, אין אמצע. כל יום אני במשרד… בקצב הזה אני שם את המפתחות והולך, אני לא מסוגל להזיז כלום. תראה מה קורה לי עם היועמ"שית בנושא החברות ועל גיל לימון, 4 חודשים אני לא מצליח למנות מנכ"ל. כל פקיד שרוצה לקבל חסינות יוצא נגד השר שלו".

זמרי ניסה להבין: "אז אתה אומר לנתניהו: 'אין ריכוך?". והשר אמסלם: "אין דבר כזה, אני לא יודע מה זה ריכוך". פתחי ניסה לחדד את השאלה: "אוקי, אבל בא נתניהו ואומר לך בוא נרכך?".

השר אמסלם הגיב ואמר: "את השיחות שלי עם נתניהו אשאיר לעצמי. יש לי קווים אדומים משלי, אני לא חייב להיות בפוליטיקה, זה קשה לי, זה לא האופי שלי. אנחנו בנקודה קריטית".

עילת הסבירות דודי אמסלם דוד אמסלם גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד