כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הלם בלבנון

כלב משוטט נמצא גורר תינוקת שזה עתה נולד בשקית אשפה

תינוקת בת כמה שעות נמצאה מכוסה בחבורות במצב קשה אך יציב ברחובה של עיר בלבנון. עובר אורח ששמע את בכיה גילה שהיא נגררת על ידי כלב

כלב משוטט נמצא גורר תינוקת שזה עתה נולד בשקית אשפה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

כלב משוטט נמצא כשהוא גורר תינוקת שזה עתה נולדה בשקית אשפה ברחובות טריפולי בלבנון ועורר הלם ברחבי המדינה הענייה.

עובר אורח ראה את הכלב נושא את השקית ושמע בכי של תינוק. הוא הצליח לקחת את השקית מהכלב ומצא את הילד בתוכו. התינוקת, שסבלה מחבלות בכל גופה, נלקחה לבית החולים של ארגון צדקה איסלאמי, ולאחר מכן הועברה לבית החולים הממשלתי בטריפולי לאחר שהודיעו על כך לשירותי הביטחון.

לפי הערכות, התינוק היה רק בן כמה שעות. אבל לא ידוע בדיוק מתי היא ננטשה. מצבה הוגדר קשה אך יציב - בית החולים סירב למסור מידע נוסף.

עסאן ריפי, עיתונאי בטריפולי, אמר לתקשורת המקומית כי מעולם לא ראה אירוע מטריד כמו זה בעיר במהלך הקריירה שלו. "בדרך כלל, כשמישהו רוצה לוותר על הילד שלו, הוא שם אותו מול בית יתומים או תחנת משטרה", אמר.

"עם זאת, התינוקת הזו הושלכה לאזור שנחשב מסוכן מאוד בלילה, מכיוון שניתן למצוא שם הרבה כלבים משוטטים. העירייה ניסתה בעבר להרעיל את הכלבים הללו אך ארגונים למען בעלי חיים סירבו וקראו להגנתם".

האזור שבו נמצאה התינוקת, אמר ריפי, אינו אזור מגורים. ככל שהסיפור התפשט ברשתות החברתיות, כך גם הספקולציות לגבי מי עשוי לנטוש את התינוקת. אם אף אחד לא ירצה לאמץ אותה היא תועבר לבית יתומים.

 

כלב לבנון תינוקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד