י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"רוצה להתייחס לפרסומים"

ערוץ 13 עומד למכירה? המנכ"ל במכתב לעובדים

ברקע הדיווחים על קריסתו הצפויה בקרוב של 'ערוץ 13', המנכ"ל מתייחס במכתב ומרגיע את העובדים: "התסריט שהוצג בתקשורת הינו תרחיש מומצא שאין לו קשר עם המציאות"

מגיש ופרשן חדשות 13, רביב דרוקר
מגיש ופרשן חדשות 13, רביב דרוקר צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

מנכ"ל 'רשת 13' יורם אלטמן פרסם מכתב לעובדי הערוץ שבו פרס את התוכניות לחודשים הקרובים ובסופו כתב: "אני רוצה להתייחס לפרסומים מגמתיים מהשבוע האחרון שמתיימרים להציב סימן שאלה על עתידו של הערוץ ושל חברת החדשות ולהבהיר: רשת וחדשות 13 אינם עומדים למכירה".

עוד הוסיף וכתב, "אנו רואים בחברת החדשות נכס חשוב וכל תסריט אחר שהוצג בתקשורת הינו תרחיש מומצא שאין לו קשר עם המציאות. בקרוב ייכנס אור צלקובניק לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות, ואני משוכנע שביחד נעבוד למען הצלחת הערוץ".

לא ברור לאלו דיווחים על מכירת הערוץ התכוון המנכ"ל, אולם נזכיר את שפרסמנו ב'בחדרי חרדים', דברים שאמר מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר שלמה פילבר בועידת ביתר עילית לעסקים כי "ערוץ 13 ייסגר לדעתי בתוך מספר חודשים, הערוץ הזה על טיפות הדלק האחרונות". 

כך למשל נתוני הרייטינג של מהדורות החדשות המתפרסמים מידי בוקר הציבו ביום רביעי האחרון את ערוץ 13 במקום האחרון עם אחוזי הצפייה הנמוכים ביותר אפילו פחות מ'כאן 11', כאשר 'ערוץ 14' מפתיע במקום השני אחרי 'ערוץ 12'. 

ערוץ 13 חדשות 13 למכירה מכירה רייטינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד