כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
צפו בגלריה

ביוזמת קרן תוספות יום טוב: אסיפת גבאים היסטורית לחזק קדושת התפילה

ביוזמת קרן תוספות יום טוב: אסיפת גבאים היסטורית נערכה במונסי לחזק קדושת התפילה לרגל יומא דהילולא של בעל התוספות יום טוב בתחילת חודש אלול. צפו בגלריה

ביוזמת קרן תוספות יום טוב: אסיפת גבאים היסטורית לחזק קדושת התפילה
אסיפת חיזוק לשמירת קדושת התפילה צילום: באדיבות המצלם

כידוע ומפורסם בארץ ישראל וברחבי תבל לקראת יומא דהילולא שחל בו' אלול, יצא הארגון העולמי 'קרן תוספות יו"ט' הפועלים כל ימות השנה להחדיר בקרב שלומי אמוני עם סגולה את חומר האיסור לדבר בשעת התפילה וקריאת התורה, במבצע מיוחד שעוד לא היה כדוגמתו, בו נקראים רבבות אלפי ישראל להתחזק ביתר עוז ושאת שלא לדבר בשעת התפילה, עם קבלות טובות לשמור על קדושת בית הכנסת כראוי.

במסגרת המבצע המיוחד, כל מי שיקבל על עצמו קבלה טובה בנושא זה, אפילו רק באופן חלקי, ייכנס להגרלה המרכזית בה יוגרלו עשרה כרטיסי טיסה לעיר קראקא שבפולין. 

השבוע התקיים במונסי אסיפה היסטורית של כלל הגבאים המסורים, מכל רחבי ניו יורק, אשר עומדים על המשמר לחזק ולהתחזק בדבר גדול וחשוב זה, במהלך האסיפה נשמעו דברי תורה מפי משפיעים ומרביצי התורה שעוררו על חשיבות העניין.

ברוך השם שכל מי שנכנס לבתי הכנסת ברחבי הארץ בתקופה האחרונה רואה לנגד עיניו מהפכה של ממש, לאחר שרבבות מכל החוגים והעדות גם בארץ ישראל כבר הצטרפו למיזם הענק של 'קרן תוספות יום טוב העולמי', להתחזק בשתיקה בעת התפלה.

​בקרן תוספות יום טוב העולמי קוראים לכלל הציבור להשתתף במבצע ולקבל על עצמם קבלות הטובות, כאמור ניתן להצטרף דרך נדרים פלוס חפשו קרן תוספות יום טוב.

 

תפילה יום טוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד