כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"כשיצופו גופות בירקון"

הליכוד: אהוד ברק קידם תכנית להקריס את המדינה

ביממה האחרונה פורסם תיעוד בו נשמע אהוד ברק מתייחס לאופן בו יחזור להיות ראש הממשלה. בליכוד תקפו: "אהוד ברק פעל במשך שנים לתכנן ולקדם תכנית שמטרתה להקריס את החברה הישראלית באמצעות סרבנות"

הליכוד: אהוד ברק קידם תכנית להקריס את המדינה
אהוד ברק צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מפלגת הליכוד הגיבה בצהריים (שישי) לתיעוד שרץ ביממה האחרונה ברשתות החברתיות בו נשמע אהוד ברק מתייחס לדרך בה הוא יחזור לכהן כראש הממשלה.

ברק נשמע בתיעוד שפורסם: "חבר היסטוריון אמר לי פעם, אהוד, לך יקראו כשיצופו גופות בירקון, יצופו גופות של יהודים שיהודים הרגו".

כאמור בליכוד הגיבו בחריפות ותקפו: "כעת נחשפה ההוכחה למה שידענו כל הזמן- אהוד ברק פעל במשך שנים לתכנן ולקדם תכנית שמטרתה להקריס את החברה הישראלית באמצעות סרבנות, מרי אזרחי ושיסוי קבוצות בחברה הישראלית אלה באלה - והכל כדי לחזור לתפקיד ראש הממשלה ממנו סולק על ידי אזרחי ישראל".

מוקדם יותר אמר ח"כ בועז ביסמוט באירוע 'שבת תרבות' ברמת אביב על אהוד ברק: "אני אגיד היום משהו חמור, יש את חסן נסראללה, הוא לא פחות מסוכן ממנו - קוראים לו אהוד ברק! תראה לאיזה מצב הוא הביא אותנו. שמעת מה הוא אמר בפורום 555? כל זה היה מתוכנן. אדם שמדבר על גופות צפות בירקון, על מרי אזרחי, יש פה הסתה פרועה במדינה היום".

 

הליכוד אהוד ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד