כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
גלריה מסכמת

גדולי הדור התכנסו אצל הגר"ד לנדו לחיזוק 'מרכז הטהרה למקוואות'

גדולי הדור התכנסו במעונו של ראש הישיבה הגר"ד לנדו לחיזוק 'מרכז הטהרה למקוואות' שבראשות המשגיח רבי דן סגל. צפו בגלריה מסכמת מהמעמד 

גדולי הדור התכנסו אצל הגר"ד לנדו לחיזוק 'מרכז הטהרה למקוואות'
כינוס מרכז הטהרה בבית הגר"ד לנדו צילום: שוקי לרר

גדולי הדור התכנסו במעונו של ראש הישיבה הגר"ד לנדו לחיזוק 'מרכז הטהרה למקוואות' שבראשות המשגיח הגר"ד סגל.

בכינוס השתתפו ראש הישיבה הגרמ"ה הירש ומרנן חברי מועצת גדולי התורה הגר"צ דרבקין, הגר"א פלדמן, הגר"ש שטיינמן, הגרא"י קוק, וכן הגאון רבי איתמר גרבוז, הגאון רבי חזקיהו משקובסקי והגאון הצדיק רבי בנימין פינקל.

כמו כן השתתפו רבני 'מרכז הטהרה' הגרמ"י שניידר, הגר"י בייפוס, הגר"י ליברמן, הגר"י נוישטט, הגר"י גנחובסקי, הגר"י לנדו והגר"מ קסל. גדולי ישראל נשאו דברים בכינוס המיוחד לחיזוק הטהרה והמקוואות בארץ הקודש.

במעמד נשאו דברים הגאון רבי משה יהודה שניידר שמונה על ידי מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל לעסוק בתחום המקוואות בארץ הקודש, הוא העלה על נס את הפעולות הרבות הנעשים למען הרבות טהרה בארץ הקודש, הרב מרדכי קרימלובסקי הפועל רבות בשנים למען המקוואות ציין את השליחות המיוחדת של המשגיח הגר"ד סגל, וכן ראש ישיבת טשעבין הגרי"מ שניאורסון והגאון רבי שרגא שטיינמן העומדים בנשיאות המפעל הקדוש ופועלים בקרוב לאלף מקוואות בארץ לפקח על הכשרות, לבניית מקוואות חדשים ולשיפוץ המקוואות.

הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שהגיע מיוחד מירושלים למעמד הגדול ציין את חובת חיזוק ענייני הטהרה "זכינו שמרן המשגיח הגר"ד סגל נושא על עצמו את החיזוק הגדול בתחום המקואוות וכולנו הולכים לאורו".

המשגיח הגר"ד סגל נשא את המשא המרכזי והאריך בחובת השעה כשהוא מציין את גדולי הדורות שהאריכו בחובת חשיבות נושא קדוש זה.

 

 

המשגיח הרב דן סגל הרב דב לנדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד