ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
חתימת יד קדשו

'רבי מיילך' נוסע לצפת ויחתום על שטר מיוחד

כ"ק מרן המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א, יפקוד היום את ציון האריז"ל בצפת, ויזעק מעמקי לבבו לישועת הכלל והפרט • פרק מיוחד בתפילתו הזכה יקדיש מזכה הרבים, להזכרת שמותיהם של התורמים לקופת העיר • בסיום מעמד התפילה יחתום מרן המשפיע על 'שטר הישועות' המיוחד לטובת התורמים • בנוסף ישלח לכל תורם ספר 'רזיאל המלך' המסוגל לשמירה מיוחדת, חתום בחתימת יד קדשו

'רבי מיילך' נוסע לצפת ויחתום על שטר מיוחד
הגר"א בידרמן צילום: קופת העיר

אלפי רבים צפויים לפקוד היום את ציונו הקדוש של רבינו האריז"ל בעיה"ק צפת, ולשאת תפילה נרגשת על עצמם ועל כלל ישראל.

לתרומה ולקבלת שטר הישועות חתום על ידי רבי אלימלך, לחצו כאן <<<

רבים מהבאים אל הציון יהיו מקובלים העוסקים בסתרי תורה, יהודים צדיקים ותלמידי חכמים, שבחרו להקדיש את זמנם לעיסוק בפנימיות התורה, על פי דרכו של בעל ההילולא מרן רבינו האריז"ל.

אחד מאותם מתפללים יהיה הגאון הצדיק כ"ק מרן רבינו המשפיע רבי אלימלך בידרמן שליט"א, אשר יגיע לצפת כדי להתפלל ולזעוק מעמקי לבבו על ישועת הכלל והפרט.

פרק מיוחד בתפילתו יקדיש הגר"א בידרמן שליט"א לתפילה על התורמים לקופת היער, שאת שמותיהם יזכיר בפרטות, שם אחר שם, בדמע ובתחנונים גדולים שתהיה קרובה ישועתם.

לאחר התפילה הנרגש יחתום הרב שליט"א על 'שטר הישועה', שיעניק לנבחרי התורמים, בחתימת יד קדשו.

דבריו של רבי אלימלך בידרמן שיופיעו בשטר הישועה, לאחר שכתב אותם בידו ואמר בקולו: "בזכות הצדקה לקופת העיר ובזכות התפלה שנתפלל בס"ד על ציון האר"י הק' ביום ההילולא- יתברכו ויזכו כל התורמים לישועות גדולות וימלא ד' כל משאלות ליבם לטובה!".

כמו כן תישלח לתורמים מנה מיוחד: הספר הקדמון והפלאי 'רזיאל המלך', אשר נודע בכל תפוצות ישראל כספר שיש לו כוחות סגולים מיוחדים לשמירה והגנה מכל רע על ילדי ישראל ועל כל אחד ואחד.


מרן רבינו המשפיע שליט"א יכתוב לכל אחד ואחד מהתורמים הקדשה אישית קצרה ויחתום בחתימת יד קדשו על הספר הלאי, למען יעמוד מעשה הצדקה שעשו לזיכרון ימים רבים ויגן עליהם מכל רע.

לתרומה ולקבלת שטר הישועות חתום על ידי רבי אלימלך, לחצו כאן <<<

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד