ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
צ'ונטק

בקרוב: מפגש עם מנכ"ל סטארט־אפ חדשני על צלחת צ'ולנט

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לשבת לצלחת טשולנט עם מנכ"ל חברת הזנק ישראלית שאת הרעיון שפיתחה אפשר למצוא כבר במאות בניינים? גם אם לא יצא לכם עדיין, תוכלו לעשות זאת בקרוב בצ'ונטק של ליל שישי ולהכיר את רן סיני, מנכ"ל חברת באזזטק

בקרוב: מפגש עם מנכ"ל סטארט־אפ חדשני על צלחת צ'ולנט
מפגש ליל שישי מרתק צילום: Nati Shohat/Flash90.

הבינה המלאכותית שאך לפני זמן קצר עוררה עניין רב (וגם חששות, חייבים להודות), לא הלכה לאף מקום. אדרבה, היא רק הולכת ומשתכללת ונכנסת לכל תחום בחיים. זה רק עניין של זמן עד שכל אחד ירגיש את נוכחותה בחייו.

בכלל, סטארט־אפים רבים נולדו כתוצאה מהתבססות המושג "למידת מכונה". אם כבר סטארט־אפים, הנה הצעה שלא תוכלו לסרב לה. קבוצת 'בסדנו', קבוצת ההשקעות שמתמחה בענף ההייטק בדגש על זה הישראלי, מקיימת מעת לעת לציבור הרחב מפגשים מרתקים עם מנכ"לי חברות הזנק ויזמים מובילים בסצנת החדשנות הישראלית. מפגשים כאלה אינם דבר חדש אך מה שמייחד את המפגשים של בסדנו היא העובדה שהם מתקיימים בליל שישי על צלחת טשולנט ואוכל יהודי כשר וטעים למהדרין.

לחצו כאן להרשמה חינם. מספר המקומות מוגבל>>>

המפגש הבלתי אמצעי עם מנהלים ויזמי הייטק ויותר נכון לומר עם הרעיונות שלהם, מאפשר לאנשים רבים להיחשף לפיתוחים מעניינים ומפתיעים שחלקם אף הגיע לשוק. כזה הוא הפיתוח של חברת באזזטק שכבר פועל במאות בנייני משרדים ומבני ציבור. גם הרעיון המעניין והמקורי הזה עושה שימוש בבינה מלאכותית כדי לפתור בעיה פשוטה שמפריעה למאות מיליוני אנשים במאות אלפי בנייני משרדים ומבנים ציבוריים ברחבי העולם.

מפגש צ'ונטק עם מנכ"ל החברה רן סיני, יתקיים בעז"ה במשרדי בסדנו, בקומה ה־15 של מגדל הכשרת היישוב, רח' ז'בוטינסקי 9 בני ברק, בליל שישי כ"ד מנחם־אב (10.8 למניינם) בשעה שבע בערב. הכניסה חינם. מספר המקומות מוגבל ולכן ההרשמה מראש היא חובה. אגב, במפגש ניתן יהיה להתנסות במוצר שפיתחה החברה ולגלות כיצד שימוש נכון בבינה המלאכותית יכול לסייע לאנושות גם בפיתרון בעיות יומיומיות פשוטות.

אפרופו החדשנות הישראלית, קבוצת בסדנו כוללת מגוון גדול מאוד ואקלקטי של חברות הזנק ישראליות עם פטנטים ופיתוחים מדהימים בתחומים שונים ורחוקים זה מזה. חלקם כבר זוכה לעניין רב במדינות רבות ובהן אף מדינות המפרץ. בסדנו אף מחזיקה משרדים בדובאי, ניו־יורק, ניו־ג'רזי וטורונטו כדי לקדם את הסטארט־אפים בקבוצה ולפתוח להם דלתות לשווקים חדשים.

להרשמה לצ'ונטק הקרוב של קבוצת בסדנו, לחצו כאן>>>

בסדנו סטארט אפ צ'ולנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד