כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"ממשכים במאמצים להשלים את החקיקה"

נתניהו בהופעה ראשונה אחרי ההליך הרפואי: "שלומי מצוין"

ראש הממשלה בנימין נתניהו עדכן בסרטון ראשון אחרי ההליך הרפואי שעבר כי שלומו מצוין. נתניהו: "מחר בבוקר אני מצטרף לחברי בכנסת"

נתניהו בהופעה ראשונה אחרי ההליך הרפואי: "שלומי מצוין"
נתניהו בבית החולים צילום: לשכת ראה"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב בצהריים (ראשון) לראשונה להליך הרפואי שעבר ואמר כי הוא מרגיש מצוין. נתניהו הוסיף: "מחר בבוקר אני מצטרף לחברי בכנסת".

נתניהו אמר: "אני מבקש להודות לרבים מכם שדרשתם לשלומי, ולהודות גם לצוות המצוין בשיבא וכפי שאתם רואים, שלומי מצוין".

נתניהו התייחס להמשך הדיונים במליאה על החוק לצמצום עילת הסבירות ברקע המגיעם לפשרה ואמר: "אנחנו ממשכים במאמצים להשלים את החקיקה, וגם במאמצים לעשות את זה בהסכמה, אבל בכל מקרה אני רוצה שתדעו - מחר בבוקר אני מצטרף לחברי בכנסת".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הלילה הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא תל השומר. ההליך בוצע תחת טשטוש וסגן ראש הממשלה יריב לוין מילא את מקומו של נתניהו באותו זמן.

מבית החולים שיבא נמסר: במהלך הלילה התריע מכשיר הניטור של ראש הממשלה נתניהו על הפרעת קצב בליבו. בהמלצת רופאיו, הוחלט להשתיל בליבו קוצב לב.

ההליך התבצע תחת טשטוש, ע״י פרופ׳ רועי בינרט ופרופ׳ איל נוף, ועבר בהצלחה, ללא סיבוכים. מצבו הרפואי של ראש הממשלה טוב, והוא יישאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית בשיבא".

לשכת ראש הממשלה עדכנה: "ההליך הרפואי שעבר ראש הממשלה הסתיים בהצלחה. ‏ראש הממשלה חש בטוב ויישאר בבית החולים שיבא להשגחה, והוא צפוי להשתחרר בהמשך היום".

בנימין נתניהו בית חולים שיבא תל השומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד