כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
החקיקה המשפטית

הולכים לשביתה? בכירי המשק בפגישה מכריעה

‏ראשי פורום העסקים יפגשו הערב במטרה להכריז על שביתה מחר בשל התקדמות החקיקה המשפטית | השבית אם תוכרז, תכלול מרכזים מסחריים, תחנות דלק ועוד

הולכים לשביתה? בכירי המשק בפגישה מכריעה
המחאה בתל אביב נגד הרפורמה צילום: Miriam Alster/Flash90

ברקע צעדי המחאה הנשקלים כנגד חקיקת חוק צמצום עילת הסבירות, ‏ראשי פורום העסקים יפגשו הערב (ראשון) בשעה 21:30 במלון 'דן אכדיה' בהרצליה. על פי הדיווחים, יש בקרב מספר חברים בפורום, היערכות להכריז על שביתה מחר שתכלול מרכזים מסחריים, תחנות דלק, חברות הייטק, משרדי עורכי דין, ומפעלים. הם מחכים עם ההכרזה כדי לראות מה עמדת ההסתדרות בקשר לפשרה שהוצעה, ככל שתושג.

בשבוע שעבר הפורום פרסם הושעה בה נאמר כי "אנחנו בתקופה מהקשות שעברה המדינה. החקיקה החד-צדדית תביא לנזק עצום לכלכלה הישראלית, תפרק את צבא העם, תפגע בחוסן הלאומי של המדינה, ותביא לקרע בלתי הפיך בעם. הבאת החקיקה לנקודת האל-חזור באופן חד-צדדי תוביל את הפורום לנקוט את כל האמצעים על פי דין לעצירת המשק. אנחנו קוראים לממשלת ישראל לעצור את החקיקה ולחזור להידברות לשם הגעה להסכמה רחבה". 

בפורום, הכולל 76 אנשי עסקים בכירים, חברים בין היתר המייסד והמנכ"ל של קרן פימי, ישי דוידי; לילך אשר טופילסקי, שותפה בכירה בקרן; היו"ר והבעלים של מליסרון, ליאורה עופר; יו"ר דירקטוריון והבעלים של מגה אור, צחי נחמיאס; יו"ר שופרסל, יצחק אברכהן; שחר תורג'מן, יו"ר בריל, ועוד רבים.

מחאה שביתה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד