כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אחרי השתלת קוצב הלב

ראש הממשלה נתניהו שוחרר מבית החולים

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחרר מבית החולים שיבא אחרי השתלת קוצב הלב. נתניהו היה מאושפז בבית החולים יממה וחצי

ראש הממשלה נתניהו שוחרר מבית החולים
נתניהו נואם בגבעת התחמושת צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתחרר הבוקר (שני) מבית החולים שיבא לאחר יממה וחצי של אשפוז לאחר שחש ברע ועבר השתלת קוצב לב. ההנחיה לנתניהו: לשתות הרבה ולא להתאמץ.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר אמש הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא תל השומר. ההליך בוצע תחת טשטוש וסגן ראש הממשלה יריב לוין מילא את מקומו של נתניהו באותו זמן.

מבית החולים שיבא נמסר: במהלך הלילה התריע מכשיר הניטור של ראש הממשלה נתניהו על הפרעת קצב בליבו. בהמלצת רופאיו, הוחלט להשתיל בליבו קוצב לב.

ההליך התבצע תחת טשטוש, ע״י פרופ׳ רועי בינרט ופרופ׳ איל נוף, ועבר בהצלחה, ללא סיבוכים. מצבו הרפואי של ראש הממשלה טוב, והוא יישאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית בשיבא".

לשכת ראש הממשלה עדכנה: "ההליך הרפואי שעבר ראש הממשלה הסתיים בהצלחה. ‏ראש הממשלה חש בטוב ויישאר בבית החולים שיבא להשגחה, והוא צפוי להשתחרר בהמשך היום".

ראש הממשלה הגיב בצהריים לראשונה להליך הרפואי שעבר ואמר כי הוא מרגיש מצוין. נתניהו הוסיף: "מחר בבוקר אני מצטרף לחברי בכנסת".

נתניהו אמר: "אני מבקש להודות לרבים מכם שדרשתם לשלומי, ולהודות גם לצוות המצוין בשיבא וכפי שאתם רואים, שלומי מצוין".

נתניהו התייחס להמשך הדיונים במליאה על החוק לצמצום עילת הסבירות ברקע המגיעם לפשרה ואמר: "אנחנו ממשכים במאמצים להשלים את החקיקה, וגם במאמצים לעשות את זה בהסכמה, אבל בכל מקרה אני רוצה שתדעו - מחר בבוקר אני מצטרף לחברי בכנסת".

 

בנימין נתניהו בית חולים שיבא תל השומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד