כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024
המחאה נכשלה?

למרות הודעת הפורום: חנויות רבות נותרו פתוחות

למרות הדיווחים על הכוונה להשבית את סניפי הרשת במחאה, סניפי רשת 'שופרסל' פתוחים הבוקר | יותר ויותר עסקים מודיעים כי נותרו פתוחים בניגוד להודעה של פורום העסקים 

למרות הודעת הפורום: חנויות רבות נותרו פתוחות
מתחם של ביג צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

למרות הדיווחים מאתמול על השבתת הרשת במחאה על חקיקת חוק צמצום עילת הסבירות, סניפי רשת 'שופרסל' פתוחים הבוקר ויש תנועה פעילה של קונים בחנויות. במקביל, יותר ויותר עסקים מודיעים שהם פתוחים וזאת בניגוד להודעה של פורום העסקים. 'סופר פארם' מודיעים שסניפי הרשת פתוחים כרגיל. גם חדרי הכושר 'ספייס' פתוחים לקהל.

עם זאת, ב'ווינט' דווח כי מרכזים ורשתות רבות כן נשארו סגורים בהם כל מתחמי ביג ברחבי הארץ, קניוני עופר, עזריאלי ואתר המכירות של הקבוצה, חנויות רשת 'פוקס' וגם אתר המכירות של הרשת, רשת המלונות 'פתאל' תפעל במתכונת חלקית. גם רשת 'איי דיגיטל' הצטרפה למחאה וברשת מסרו ללקוחות כי "לאור המצב במדינה וסגירת מרכזי הקניות, חנויות הרשת תהיינה סגורות היום. בתקווה לימים רגועים יותר". רשת ישרוטל הודיעה כי מטה החברה שובת והמוקדים עובדים במתכונת שבת. 

כזכור, אמש בתום כינוס הלילה של פורום העסקים המונה את ראשי כ-150 החברות הגדולות במשק, הם הודיעו כי הם מתכוונים להשבית את המשק במחאה על חקיקת חוק צמצום עילת הסבירות.

בהודעה שפרסמו הם כתבו כי "מחר בבוקר לא תיפתח הפעילות של החברות שבפורום. הפורום קורא לחברות ועסקים נוספים להצטרף לצעד החירום שננקט, בלית ברירה, על מנת להביא לעצירת החקיקה החד צדדית וכניסה להידברות. חייבים להגיע להסכמות שימנעו את הפגיעה הדרמטית בכלכלה ואת השסע שקורע את החברה, מפרק את צבא העם ומסכן את הבטחון והעתיד של כולנו. הפורום קורא לראש הממשלה למלא את חובתו, להבין את גודל האסון שעלול להתרחש בימי בין המצרים שלפני תשעה באב, לעצור מיידית את החקיקה ולהיכנס להידברות."

גם רשת 'ביג מרכזי קניות' פרסמה הודעה בה נאמר: "עובדי ביג ושוכרים יקרים, הריני להודיע בזאת על השתתפות מרכזי ביג בשביתה במשק שתתקיים מחר כפי שהודיע פורום העסקים של ראשי החברות הגדולות. מרכזי ביג יישארו מחר סגורים והחנויות לא יפתחו".

מחאה הפגנת מחאה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד