כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נשרטה קלות בידה

פעילת שמאל תקפה את השרה ונעצרה: "פרחה מרוקאית מהתקווה"

חשודה בתקיפה מילולית של השרה מאי גולן נעצרה לחקירה באזור מלון ורט ליד הכנסת. ח"כ שמחה רוטמן הגיב "בושה וחרפה". בעקבות התקיפה גולן נשרטה קלות בידה

פעילת שמאל תקפה את השרה ונעצרה: "פרחה מרוקאית מהתקווה"
אילוסטרציה צילום: unsplash

מקרה חמור במלון וורט בירושלים, המשטרה עצרה פעילת שמאל מחוץ לחדרה של השרה מאי גולן מהליכוד, לאחר שתקפה מילולית את השרה.

המפגינה צעקה לגולן: "חתיכת פרחה מרוקאית משכונת התקווה" "את מזוהמת. אדם מסריח. שאמא שלך תנשק עוד פעם את היד של ביבי" "אמא שלך מטומטמת שלא יכלה להביא ילדה נורמלית לעולם", כך דיווח העיתונאי אבי רבינא. ח"כ שמחה רוטמן הגיב "בושה וחרפה".

מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח על תקיפה ואיומים כלפי השרה מאי גולן בעת שהייתה במלון וורט בירושלים. כוחות משטרה הגיעו למקום ובתוך זמן קצר איתרו ועצרו את החשודה במעשה (52, תושבת תל אביב). החשודה נלקחה לחקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים. בעקבות התקיפה חברת הכנסת נשרטה קלות בידו.

"המשטרה רואה בחומרה אלימות מכל סוג שהיא, כלפי נבחרי ציבור, שוטרים או כל אזרח אחר. אנו קוראים לכלל המוחים באשר הם להימנע מאלימות, למחות כחוק ולהישמע להוראות השוטרים" נמסר מהמשטרה.

השרה מאי גולן הגיבה לאירוע: "תסתכלו טוב טוב בפניו של הרוע בהתגלמותו. תסתכלו לו טוב טוב בעיניים. אלו הן - פני המחאה. אלו הן - פניה של ה'דמוקרטיה' שלהם. אלו הן - הפנים של הכיעור בהתגלמותו בכסות של 'פלורליזם' ו'נאורות', וכך, בפתח דלת החדר בבית המלון בירושלים בו שהיתי, חיכתה לי מפלצת; לאחר שתקפה אותי פיזית, אמרה לי גם את הדברים הבאים "פרחה משכונת התקווה" "בוגדת ישראל" "מכוערת מבפנים ומבחוץ" "אפס, מזוהמת, סתומה" "נכניס אותך לכלא מאי גולן" "אמא שלך מטומטמת שלא מסוגלת להביא ילדה נורמלית לעולם הזה" ועוד ועוד". אני רק אציין ואומר, שלולא היועץ שלי שהגן עליי בגופו, זה היה נגמר אחרת לגמרי וכמובן אבהיר לכל האנרכיסטים הבריונים והאלימים - אתם לא מפחידים אותי ולא מאיימים עלי. אמשיך בכל הכוח בע"ה".

 

מאי גולן הרפורמה המשפטית מפגיני שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד