ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

חשד: התחזו למשלוחנים וניסו לבצע חטיפה

שני תושבי אופקים נעצרו בחשד שניסו לחטוף אדם על רקע סכסוך פלילי | אחד מהם החזיק באקדח והשניים שדדו ממנו את מכשירו הנייד ולאור התנגדותו נמלטו מהמקום

חשד: התחזו למשלוחנים וניסו לבצע חטיפה
אילוסטרציה צילום: pexels

המשטרה חוקרת חשד לניסיון חטיפת אדם על רקע סכסוך פלילי, ועצרה לחקירה 2 חשודים. ראשיתה של החקירה ביום חמישי האחרון, עת שהשוטרים הוזעקו לצומת אבן שמואל בעקבות דיווח אודות עימות בין 3 גברים, כאשר 2 מהם נמלטו ברכב.

עם הגעת השוטרים שהחלו לתחקר את המקרה ואיתרו את הקורבן, עלה החשד כי 2 חשודים, קבעו להיפגש עמו באמתלה כי מדובר בחברת משלוחים, ועם הגעתו ניסו לפי החשד למשוך אותו בכוח לרכבם, תוך שאחד מהם מחזיק באקדח וכן שודדים ממנו את מכשירו הנייד ולאור התנגדותו, הם נמלטו, כאשר הרקע לאירוע הנו סכסוך פלילי.

פעולות חקירה מהירות של משטרת קרית גת, הובילו לאיתור זהות 2 החשודים (שנות ה-30, אופקים), ולמעצרו של אחד מהם תוך מספר שעות, ובמקביל המשיך להתנהל מצוד אחר החשוד הנוסף, עד שאותר ונעצר אתמול בדירת מסתור בעיר אופקים.

החשודים נחקרו בחשד לניסיון חטיפה, שוד ושיבוש חקירה. כמו כן, השוטרים איתרו ותפסו את הרכב שלפי החשד שימש את החשודים בביצוע העבירה. החשודים יובאו היום ומחר בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

 

חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד