כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מתקפלים

הממשלה לא התרשמה: 'פורום העסקים' מפסיק את השבתת המשק

ראשי פורום העסקים הודיעו כי הם מפסיקים את השבתת המשק בה החלו היום | "המכנה המשותף לכולנו אהבה נאמנות ומחויבות בלתי מסויגים למדינת ישראל"

הממשלה לא התרשמה: 'פורום העסקים' מפסיק את השבתת המשק
מתחם של ביג צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

פורום העסקים, הכולל 150 בכירים מהחברות המובילות במשק, הודיע הערב (שני) כי מחר בכוונתם להפסיק את שביתת המחאה בה פתחו היום ובכוונתם להפעיל את בתי העסק ברחבי הארץ כרגיל.

בהודעה שפורסמה, נמסר כי הוא "ימשיך לפעול למניעת הפגיעה בכלכלה, בחברה הישראלית ובצבא העם כתוצאה מהחקיקה החד צדדית. חברי הפורום יפתחו מחר את העסקים כסדרם וימשיכו לפעול למניעת חקיקה שאינה בהסכמה מלאה בנושאים שמשנים את אבני היסוד של הדמוקרטיה הישראלית, מתוך המכנה המשותף לכולנו: אהבה נאמנות ומחויבות בלתי מסויגים למדינת ישראל, כלכלתה, ביטחונה ותושביה".

בשבוע שעבר הפורום פרסם הודעה בה נאמר כי "אנחנו בתקופה מהקשות שעברה המדינה. החקיקה החד-צדדית תביא לנזק עצום לכלכלה הישראלית, תפרק את צבא העם, תפגע בחוסן הלאומי של המדינה, ותביא לקרע בלתי הפיך בעם. הבאת החקיקה לנקודת האל-חזור באופן חד-צדדי תוביל את הפורום לנקוט את כל האמצעים על פי דין לעצירת המשק. אנחנו קוראים לממשלת ישראל לעצור את החקיקה ולחזור להידברות לשם הגעה להסכמה רחבה".

הרפורמה המשפטית מחאה שביתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד