י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
צה"ל פתח בסריקות

8 קליעים פגעו באוטובוס: פיגוע ירי בחווארה

פיגוע ירי בכפר חווארה כלפי אוטובוס מלא נוסעים | 8 קליעים פגעו באוטובוס אך בחסדי שמים לא היו נפגעים באירוע | דובר צה"ל: "כוחות צה"ל חוסמים צירים וסורקים אחר חשודים במרחב"

8 קליעים פגעו באוטובוס: פיגוע ירי בחווארה
האוטובוס שנפגע צילום: מועצה אזורית שומרון

פיגוע ירי אירע לפני זמן קצר בכפר חווארה בשומרון: לפחות 8 פגיעות זוהו באוטובוס אשר נסע בכפר חווארה. באוטובוס היו מספר נוסעים אך בחסדי שמים לא היו נפגעים.

מדובר צה"ל נמסר: "פיגוע ירי לעבר אוטובוס אירע לפני זמן קצר במרחב הכפר חווארה שבחטיבת שומרון. אין נפגעים, נגרם נזק לאוטובוס. כוחות צה"ל חוסמים צירים וסורקים אחר חשודים במרחב".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיב לפיגוע הירי ומסר: "‏המחבלים הארורים מהרשות הפלסטינית שוב מנסים את ממשלת ישראל, ממשלת ישראל חייבת להגיב ביד ברזל. אסור להכיל את הטרור הזה, היה עלול להיות לנו פיגוע עם מספר הרוגים חלילה. הלילה אני דורש מממשלת ישראל להטיל עוצר, להחזיר את המחסומים ולצאת למבצע צבאי נחוש.

אנחנו לא נסכים להפקיר את חיי אזרחי ישראל לא בשומרון ולא בכל מקום אחר במדינת ישראל, הציבור מצפה מהממשלה להביא ביטחון האחריות עליה, צריך להדביר את הטרור הזה של הרשות הפלסטינית. התיישבות בשומרון תמשיך לשגשג, אנחנו נבנה עוד יותר ועוד יותר והממשלה שלנו - אנחנו דורשים ביטחון, דרושים להחזיר את ההרתעה ואנחנו לא נוותר לממשלה עד שהיא תביא את זה", הוסיף דגן.

 

פיגוע ירי חווארה אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד