כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המחאה שהסלימה

הקב"ט שירה בכניסה לקיבוץ נעצר לצד מעורבים נוספים

בתום חקירה החליטה הבוקר המשטרה לבקש את הארכת מעצר של קצין הביטחון, שביצע אתמול ירי באוויר במהלך התקרית האלימה בין מתנגדי הרפורמה המשפטית לתומכיה בכניסה לקיבוץ חצרים | ארבעה מעורבים נוספים נעצרו 

הקב"ט שירה בכניסה לקיבוץ נעצר לצד מעורבים נוספים
קצין הביטחון מבצע ירי צילום: מתוך התיעוד

המשטרה הודיעה הבוקר (שלישי) כי עצרה את קצין הביטחון של קיבוץ חצרים, לאחר שהיה מעורב אמש בעימות שהתפתח בין מתנגדי הרפורמה המשפטית לתומכיה - שככל הנראה ניסו לחסום את הכניסה לקיבוץ, במהלכו ביצע ירי באוויר. "אני אירה לו בראש", נשמע קצין הביטחון בתיעוד.

לפי המשטרה, אמש התקיימה מחאה בסמוך לכניסה של קיבוץ חצרים, במהלכה מוחים חסמו את נתיב הכניסה לקיבוץ באמצעות כלי רכב. במהלך המחאה התפתחה קטטה בין קבוצת מוחים לתושבי הקיבוץ, ביניהם קצין הביטחון, שהשתמש בנשקו וירה באוויר.

כוחות משטרת מרחב הנגב, שהוקפצו למקום, פעלו להשלטת הסדר ועיכבו לחקירה 7 חשודים בחשד למעורבות באירוע ותפסו את נשקו של הקב"ט.

עם סיום חקירת החשודים הוחלט לעצור את הקב"ט ו-4 חשודים נוספים במעורבות באירוע, והם יובאו היום לדיון בפני בית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

שני חשודים נוספים נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים."משטרת ישראל תפעל ללא פשרות אל מול כל ניסיון להפר את שלום הציבור וביטחונו", מסרה המשטרה.

ירי הרפורמה המשפטית חצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד