י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המקומות נחטפים

הילדים נלהבים: חבורת תרי"ג במופע קיץ מהפנט

המופע השנתי של חבורת תריג יצא לדרך עם 12 מופעים בהשקעה שטרם נראתה כמותה. במת ענק, עשרות שחקנים, ואלפי צופים בחגיגת תרבות חינוכית ומושקעת. המקומות נחטפים, מהרו להזמין כרטיסים!

הילדים נלהבים: חבורת תרי"ג במופע קיץ מהפנט
המופע של תריג צילום: חיים טויטו

כל משפחה חרדית מכירה את הרגע ההזה בחודש, שבו הילדים חוזרים בריצה מתיבת הדואר עם מגזין 'תריגניק' בידיהם. מיד מתחילים הוויכוחים מי הראשון לקרוא ומי ישלים את האתגרים, אבל הצד השווה ביניהם הוא הציפייה הגדולה והחיבור לרביעיית ילדי תריג והדמויות הסובבות אותם. רף ההתרגשות גדל ומתעצם לקראת 'מופע בין הזמנים' שעולה זו השנה הרביעית בבנייני האומה בירושלים.

כמו בכל מוצר של 'חבורת תריג', גם המופע מלווה בחשיבה מוקפדת ובדגש על הפרטים הקטנים שהופכים את המופע לאירוע המדובר ביותר במגזר החרדי ולאטרקציה המרכזית של הילדים. בימים אלה, עמל צוות השחקנים המורחב על ליטושים אחרונים של הדמויות האהובות: רביעיית 'חבורת תריג', סבתא אזולאי, ג'מאל ועיסא, צמד החברים הירושלמיים שולעם ומשולם ועוד. דמויות שהפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד משגרת היומיום של הילדים.

העלילה השנה מותחת ומרתקת, מחכימה וחינוכית, מצחיקה ומהנה. גם הפעם ילדי תריג לא מחמיצים הזדמנות לצאת לקעמפ 'בין הזמנים' ובלי להבין איך וכיצד, הם נקלעים לתעלומה מסתורית ומסעירה שתיחשף לראשונה על הבמה. על הבמה הגרנדיוזית אין צורך להכביר במילים, כל מי שנכח במופעים הקודמים של 'חבורת תריג' נותר חסר מילים מול רמת הפקה מהגבוהות ביותר בעולם. מאות מטרים של מסכי לד, המכניסים את הצופים למציאות חדשה, חומות ירושלים העתיקה (ששש.. זה רק ספוילר קטן:) שמתנוססים בגאון ותפאורה מושקעת ומרהיבה.

להזמנת כרטיסים למופע לחצו כאן>>>

למותר לציין כי מדובר באירוע הגדול ביותר בעולם התרבות היהודי, כ-30 אלף צופים עתידים להגיע לבנייני האומה ל-12 מופעים שיתקיימו בזה אחר זה ב-3 ימים עמוסים. ״קצב המכירות מפתיע אפילו אותנו״, מספר אריאל ברמן, מנכ"ל ׳חבורת תריג׳. ״צפינו שיהיה ביקוש אדיר למופע, אבל קצב המכירות מפתיע אפילו אותנו. אנחנו נמצאים ימים ספורים אחרי פתיחת מכירות הכרטיסים וברוך השם חלק מהמופעים מלאים כמעט לחלוטין״.

מפיק המופע, דוד פדידה, מוסיף כי הבמה שתוצב השנה בבניני האומה, היא הגדולה ביותר שנבנתה אי פעם באולם הזה. "בכל שנה אנחנו חושבים שהגענו לשיא, ואז בשנה שלאחריה אנחנו שוברים שוב את השיא של עצמנו" מספר פדידה. "החברות הגדולות ביותר בארץ עובדות על ייצור התפאורה ובניית הבמות כבר כמה חודשים, נתון המבטיח לקהל חוויה שלא נראתה כמותה".

גם השנה מציגים 'חבורת תריג' את שיתוף הפעולה עם עיריית ירושלים שמעניקה כרטיסים במחיר מסובסד לתושבי העיר. שיתוף הפעולה נעשה בחסות ראש העיר מר משה לאון ובפעילותו הנמרצת של סגן ומ"מ ראש העיר הרב צביקה כהן הי"ו מחזיק תיק 'מורשת מן המזרח'. תכני המופע מכילים כמדי שנה מסרים חינוכיים רבים והשנה יושם דגש משמעותי על ירושלים העתיקה, חומותיה וההיסטוריה של אלפי שנים הקושרת את גורלו של העם הנבחר לעיר הקודש והמקדש. המופע כולו מפוקח כמובן על ידי יועצים חינוכיים ומאושר על ידי רבנים שעוברים על כל קוצו של יו"ד, החל מהעלילה והטקסטים וכלה בגדרי הצניעות שמוקפדים קלה כבחמורה.

עשרות אלפי המשתתפים שיגיעו למופע ייהנו בנוסף מהפנינג מושקע לכל המשפחה, יריד מכירות ענק של כל מוצרי 'חבורת תריג' בהנחות משמעותיות. פעילויות, חלוקת מזכרת ומתחם בילוי ענק למנויי תריגניק ולמצטרפים חדשים. בקיצור, חוויה מושלמת לכל המשפחה, יום של בילוי וכיף במקום אחד, סגור וממוזג.

מהרו להזמין כרטיסים עוד היום, המופעים מתמלאים במהירות שיא ואתם לא רוצים להחמיץ.

להזמנת כרטיסים למופע לחצו כאן>>>

חבורת תריג בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד