ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"הצלחה מופלגת"

בלתי נתפס: מספר שיא של יתומים נישאים אחרי תשעה באב

מספר בלתי נתפס של 83 יתומים נישאים בעז"ה אחרי תשעה בא • רבינו הגדול ראש הישיבה הגרמ"ה הירש שליט"א התגייס למענם • "יזכו בס"ד מידה כנגד מידה שהקב"ה ישמרם ויצילם כל צרה וצוקה- ובהצלחה מופלגה בזמן הבעל"ט" • לא מפספסים את ההזדמנות!

בלתי נתפס: מספר שיא של יתומים נישאים אחרי תשעה באב
הגרמ"ה הירש צילום: קופת עיר

שמונים ושלושה בתים עומדים להיבנות. שמונים ושלושה זוגות יעמדו תחת החופה, ורוחם של אבות ואמהות קדושים נוחם-עדן תרדנה ממקומן שבעולם העליון ותקשורנה ענני כבוד סביב סביב. יש חופות שבהן עין לא תישאר יבשה. בחופות אחרות בקושי יהיה מי שיארגן את הענינים, אין מה לדבר בכלל על מישהו שיתרגש שם, מלבד החתן והכלה בעצמם.

לתרומה ל-83 היתומים הקליקו כאן>>>

שמונים ושלוש חופות. מספר שיא בלתי נתפס.

והמספר המרגש הזה, המרטיט הזה, הלך אל רבי משה הלל הירש שליט"א.

רבי משה הילל הירש, שדאגותיו של כלל ישראל מכבידות על כתפיו, פינה את זמנו היקר מכל, ושאל, והקשה, והתעניין, ובחן ובדק ווידא – ורק אז בירך.

"התורמים סך 830 ₪ עבור 83 יתומים ויתומות הנישאים בחודש אב תשפ"ג, כמו שהצילו את היתומים בעת דחקם ומנעו מהם צער, יזכו בס"ד מידה כנגד מידה שהקב"ה ישמרם ויצילם כל צרה וצוקה- ובהצלחה מופלגה בזמן הבעל"ט".


מהי הצלחה מופלגה בשבילכם בזמן הבא עלינו לטובה?

נערים שנכנסים לישיבות, וזקוקים למצוא שם צוות מבין וקשוב, רמ"ים רהוטים ובעלי כושר הסבר, משגיחים שיוכלו לרדת לנפשו של הצעיר ולהנחות אותו בדרך הישרה? חברי חדר טובים ואיכותיים, אוירה של גדילה והתעלות?
נערות הנכנסות לסמינר, או עולות מכתה לכתה בו, והן צריכות את כל השמירה שבעולם, כדי לגדול ולהיות ראויות להקמת בית לשכינה?

מהי הצלחה מופלגת בשבילכם?

בכולל שלכם? במקום העבודה? בהצלחתם האישית של כל ילד וילד, של כל נכד ונכד, של כל צאצא וצאצא?

מה שתהיה 'הצלחה מופלגת' בשבילכם, בזמן הבא עלינו לטובה – רבי משה הילל מבקש אותה בשבילכם. מתפלל עליה עבורכם, מפציר ברבונו של עולם למענכם.

אתם רוצים לראות מה זו 'הצלחה מופלגת' בזמן הבעל"ט?

פשוט חכו לה! תרמו ליתומי אב, כוונו את ליבכם לשמיים, וצפו לישועות שתתגלגלנה אליכן, ותהפכונה את הזמן הבעל"ט – ל'הצלחה מופלגת' בשבילכם.

עוד מעט יגיעו שמונים ושלושה חתנים וכלות לחופה. עוד מעט הם יעמדו בה, בזכותכם, והתרומה שלכם שהביאה אותם עד הלום – תמשיך את דרכה לשמיים, ותפתח עבורכם שערים של הצלחה מופלגת, של שמירה והגנה מכל צרה וצוקה.

לתרומה ל-83 היתומים הקליקו כאן>>>

הגרמה הירש קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד