כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"זאת תגובה רגעית"

נתניהו וסמוטריץ' לקראת ההודעה של מודי'ס: "יתברר שכלכלת ישראל חזקה מאוד"

ראש הממשלה ושר האוצר הגיבו לקראת הדו"ח הצפוי של סוכנות הדירוג מודיס. "זאת תגובה רגעית, כשהאבק יתפזר יתברר שכלכלת ישראל חזקה מאוד", נכתב על ידי השניים

נתניהו וסמוטריץ' לקראת ההודעה של מודי'ס: "יתברר שכלכלת ישראל חזקה מאוד"
נתניהו וסמוטריץ במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיבו היום (שלישי) בהודעה המיוחדת לקראת הדו"ח של סוכנות הדירוג מודיס: "זאת תגובה רגעית, כשהאבק יתפזר יתברר שכלכלת ישראל חזקה מאוד", נכתב על ידי השניים.

עוד נכתב: "התעשיות הביטחוניות מפוצצות בהזמנות, תעשיית הגז מגדילה את הייצוא לאירופה ו-7 חברות מתמודדות בימים אלה על מכרזים לחיפוש גז בישראל בהשקעה של מיליארדים, אינטל מתכננת את ההשקעה הגדולה ביותר שלה מחוץ לארה״ב ותשקיע 25 מיליארד דולר בישראל, אנבידיה בונה מחשב על בישראל, ואנחנו מקדמים בינה מלאכותית, סייבר וייצור שבבים בישראל, שוק התעסוקה מהודק, הצמיחה עולה והאינפלציה נבלמת, הרגולציה מוסרת ותחרות השוק החופשי גוברת.

כלכלת ישראל מבוססת על יסודות איתנים והיא תמשיך לצמוח תחת הנהגה מנוסה שמובילה מדיניות כלכלית אחראית", כך נתניהו וסמוטריץ'.

נזכיר כי סוכנות הדירוג מודי'ס צפויה לפרסם הערב דו"ח חריג למשקיעים בנוגע לישראל. פרסום הדו"ח על ידי סוכנות דירוג האשראי לא תוכנן - ומגיע ככל הנראה בעקבות העברת החקיקה אתמול. 

 

מודיס בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד