י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תופעת הסחיטה נמשכת

בתחפושת חסידית: השחיתו וגנבו בחנות הסלולר | תיעוד

שני צעירים, ככל הנראה נערי שוליים שנשלחו ע"י קיצוניים, פרצו לחנות סלולר, השחיתו, התיזו בואש וגנבו מכשירים סלולריים | "מדובר בנזק של עשרות אלפי שקלים, שני ימי עבודה שהלכו לפח והרבה סחורה שנזרקה", אומר בעל בחנות | צפו בתיעוד

בתחפושת חסידית: השחיתו וגנבו בחנות הסלולר | תיעוד
משחיתים את החנות צילום: מצלמות אבטחה

שני צעירים פרצו אתמול לחנות סלולר ברחוב בר אילן בירושלים, השחיתו את המקום וגנבו מכשירים סלולריים יקרי ערך. השניים - שלפי הערכת בעלי החנות נשלחו ע"י גורמים קיצוניים שאחראים ל'תופעת הפרוטקשן' כנגד חנויות הסלולר במגזר החרדי - גרמו להרס רב בחנות והתיזו בואש לכל עבר.

אחד מהצעירים שפרצו לבית העסק היה לבוש בלבוש חסידי, אך בעל החנות מעריך כי מדובר בתחפושת. באופן חריג, ובשונה מאירועים קודמים, אחד מהפורצים, שלא היה נראה בעל חזות חרדית, תועד במצלמות האבטחה גונב מכשירי סלולר.

"הם פועלים ממש באופן מסודר", מסביר בעל רשת חנויות סלולר בירושלים בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "הם (הפעילים הקיצוניים) עוברים אזור אזור ומתנכלים לבעלי החנויות ומנסים להכניע אותם לתכתיבים. זה החל בגאולה, עבר ליחזקאל וכעת הקיצוניים מתמקדים באזור רחוב בראילן, בעיקר נגד רשת חנויות מסוימת".

לפי בעל החנות שנפרצה אמש, חוקר זיהוי פלילי הגיע לחנות אך לא נכנס אליה בשל הריח שנגרם מחומר הבואש שהותז על ידי הפורעים. "יש עדיין ריח שישאר כנראה עוד שבועות, זאת למרות שסיידנו מחדש את כל החנות", אומר הבעלים. "מדובר בנזק של עשרות אלפי שקלים, שני ימי עבודה שהלכו לפח והרבה סחורה שנזרקה".

"אין לנו ספק שמדובר בתחפושת, אני בטוח שהם נשלחו על ידי הקיצוניים . מישהו מכין להם את החומר ומשלם להם הרבה כסף כדי שיבצעו את המעשים", מוסיף בעל בחנות".

סלולר חנות סלולר חרדים קיצוניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד