כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אחרי החקיקה

גלנט שוחח עם מקבילו האמריקני: ישראל תישאר דמוקרטית

שר הביטחון יואב גלנט, שוחח הערב עם מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין. גלנט: "מדינת ישראל היא דמוקרטיה חזקה וכך תשאר גם בעתיד"

גלנט שוחח עם מקבילו האמריקני: ישראל תישאר דמוקרטית
יואב גלנט ולודי אוסטין צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון יואב גלנט, שוחח הערב (שלישי) עם מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין. מלשכת שר הביטחון נמסר כי השניים שוחחו על האתגרים האזוריים ומצב כשירות צה"ל.

שר הביטחון גלנט הדגיש בפני מזכיר ההגנה כי כעת לצד הגנת המדינה, המשימה המרכזית שלו יחד עם ראשי מערכת הביטחון היא לאחד את השורות ולשמור על כשירות צה״ל למול האתגרים הביטחוניים הרבים.

עוד הוסיף שר הביטחון ואמר כי מדינת ישראל היא דמוקרטיה חזקה, וכך תישאר גם בעתיד. בנוסף, שר הביטחון העלה את חשיבות השלמת עסקת המכירה של מערכת חץ 3 מישראל לגרמניה עבור מערכת הביטחון.

השניים שוחחו על פעילות צה״ל בג'נין. השר גלנט אמר כי מבחינת מערכת הביטחון, רשות פלסטינית מתפקדת המבצעת את המשימות בשטחה היא אינטרס ביטחוני ישראלי. יחד עם זאת, הדגיש כי בכל מקום בו הרשות לא תשלוט, צה״ל ימשיך לפעול בכל זמן.

שר הביטחון גלנט הודה למזכיר ההגנה ולממשל האמריקני על תמיכתם הנרחבת בביטחון ישראל ומחויבותם לשימור יתרונה האיכותי של מערכת הביטחון ברחבי המזרח התיכון.

שר ההגנה האמריקני אוסטין אמר לגלנט אחרי חקיקת עילת הסבירות כי, "קונצנזוס רחב באמצעות דיאלוג פוליטי הוא אלמנט קריטי בחודשים הקרובים עבור דמוקרטיה עמידה".

בנוסף, אוסטין דחק לטפל באלימות מתנחלים כלפי פלסטינים, והביע דאגה מהמצב ביו"ש.

יואב גלנט לויד אוסטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד