כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
התיעוד שעורר סערה

הזמר על התוקפים: "לא פחות ממחבלים ואולי אף יותר"

הזמר קובי פרץ הסתבך עם הברנז'ה לאחר שתקף את מפגיני השמאל שתועדו תוקפים נהגת ומנפצים את שמשת רכבה כשמאחוריה יושבים שלושת ילדיה | פרץ: "אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו, לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר. 'ערב רב', עליכם זה נאמר. עוקרי ועוכרי ישראל, נמאסתם" | כעבור שעות מחק והתנצל

הזמר על התוקפים: "לא פחות ממחבלים ואולי אף יותר"
אילוסטרציה צילום: unsplash

הזמר הישראלי קובי פרץ הביע דעה על התיעוד שבו נראים מפגינים רכבה של נהגת כשמאחוריה שלושת ילדיה ומנפצים את השמשה האחורית כשהילדים מתועדים צורחים מבעתה, אימה וחרדה. המילים הקשות בהן בחר פרץ להגיב גרמו לסערה והובילו אותו להתנצל עליהן.

קובי פרץ כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "התאפקתי לא לרשום ולא להגיב על מה שראיתי עכשיו - אבל עד לילדים, מבוגרים ונשים. עלובים שכמותכם - אתם חכמים על נשים וילדים, חתיכת נמושות, פחדנים, רק אפסים כמוכם מסוגלים לעשות דבר כזה. אתם ה ב ו ש ה הכי גדולה שיש לנו במדינה. צריך להוקיע אתכם ולהקיא עליכם, חבורת הזבל שכמותכם", כתב פרץ.

הזמר קובי פרץ. צילום: פלאש 90.

עוד הוסיף וכתב: "אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו, לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר. 'ערב רב', עליכם זה נאמר. עוקרי ועוכרי ישראל, נמאסתם - ואתם קרובים מאוד ליפול לתהום הכי גדולה שאין דרך חזרה ממנו. מושחתים, נמאסתם", סיכם בזעם.

אולם לאחר כ-12 שעות כשהרשת גועשת ורועשת סביב דבריו הקשים, מחק פרץ את התגובה, ופרסם סטורי עם תמונה של דגל ישראל, בו כתב: "כתבתי מילים כואבות בלהט הרגע מתוך דאגה של אבא לסיטואציה האיומה לקול זעקות השבר והפחד של הילדים. גם אני כמו כל עם ישראל, בתקופה אחרונה ניזון מסרטוני הזוועה שרצים ברשת. אין מדובר בציבור שלם ועל זה אני מצר. ואת הקיצון שראיתי אתמול אני מתעב ובז להם. ערב תשעה באב, אני צם ומתפלל לאחדות בעם ישראל ומאחל רק לאהבת חינם".

קובי פרץ נהגת מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד