י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הכירו את וינפאסט

אתם מוכנים לרכב חשמלי עם 7 מושבים מויאטנם?

צמד מכוניות וינפאסט מדגמי VF9 ו – VF 8, החשמליות הגיעו לישראל מויאטנם. מה שהופך את וינפאסט ליצרן הראשון אשר מייבא לישראל מכוניות מתוצרת ויאטנם

אתם מוכנים לרכב חשמלי עם 7 מושבים מויאטנם?
מכונית וינפאסט צילום: גדי סיארה

האם הציבור בישראל מוכן למכוניות מתוצרת ויאטנם? בין אם כן ובין אם לא, הן כבר כאן: כחלק מחגיגות ציון 30 שנים של יחסים בין ישראל ו-ויאטנם הגיעו לישראל צמד מכוניות וינפאסט מדגמי VF9 ו – VF 8, מה שהופך את וינפאסט ליצרן הראשון אשר מייבא לישראל מכוניות מתוצרת ויאטנם.

שני הרכבים הראשונים אשר הגיעו לישראל הם חלק ממגוון דגמי וינפאסט העתידיים אשר מיועדים להגיע לישראל על ידי היבואנית B-EV Motors ונוברד, המשקיעים העיקריים של B·EV.

הרכבים עצמם הגיעו לקראת החתימה על הסכם סחר חופשי בין ישראל ו-ויאטנם, כלומר החתימה על הסכם שבמסגרתו מוצרים מתוצרת ויאטנם יהיו פטורים ממכס בסך של שבעה אחוזים.

לגבי כלי הרכב עצמם. ה VF 9 הוא רכב הכביש שטח הבכיר (חשמלי כמובן) של וינפאסט ומציע מקום לשבעה נוסעים. לפי פרסומי היצרנית מדובר ברכב גדול למדי: כך, ה VF 9 משתרע על אורך של  5,120 מילימטרים ולרוחב של שני מטרים. אורך בסיס הגלגלים הוא 3,150 מילימטרים, כלומר מדובר ברכב גדול למדי גם בפנים.

ההנעה היא חשמלית באמצעות שני מנועים וההספק הוא 402 כוחות סוס. וינפאסט מציעה ללקוחותיה שני סוגי סוללות : בקיבולת 92 או 123 קילוואט/שעה ובאופן מעניין באתר של וינפאסט ישראל כתוב שיהיה ניתן לשכור את הסוללות.

בדגם הקטן יותר הנקרא VF 8 תגלו שהוא משתרע על אורך של  4,750 מילימטרים ולרוחב של 1,900 מילימטרים. אורכו של בסיס הגלגלים הוא 2,950 מילימטרים. המנועים גם כאן הם חשמליים ומוצעים במספר גרסאות, כולל הנעה כפולה, בהספקים אשר נעים בין 201 כוחות סוס ל- 402 כוחות סוס.

 

ויאטנם רכב חשמלי הסכם סחר חופשי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד