כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"תתחיל מבהרב מיארה"

ט' באב: הציוץ החריג של יעקב ברדוגו עורר סערה בשמאל

איש התקשורת השנוי במחלוקת פרסם ציוץ לקראת ט' באב בו הביע התנצלות בפני מי שנפגע ממנו במהלך השנה. בשמאל לא קנו את התנצלותו ותקפו. "רגע אחרי שתשעה באב ייגמר הוא ימשיך להפיץ רעל וגועל"

ט' באב: הציוץ החריג של יעקב ברדוגו עורר סערה בשמאל
יעקב ברדוגו צילום: Yonatan SIndel/Flash90

איש התקשורת יעקב ברדוגו, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמושך אחריו לא מעט אש מצד אנשי תקשורת ופוליטיקאים משמאל, צייץ הבוקר (רביעי) ציוץ חריג בו ביקש, במסגרת ערב ט' באב, סליחה מכל מי שנפגע ממנו במהלך השנה.

"ערב תשעה באב אני מבקש להביע סליחה ומחילה כלפי כל מי שנפגע מדברים קשים ומעליבים שיצאו מפי בתקופה סוערת וקשה זו", צייץ ברדוגו וציין כי "אני תקווה שכולנו נחזור להיות עם מלוכד לטובת מדינת ישראל ואזרחיה כולם. אין לנו ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת - צה"ל של כולנו, הכלכלה של כולנו, המדינה של כולנו. הוי מתלמידיו של אהרן, אוהב שלום ורודף שלום".

ההודעה החריגה של ברדוגו לא עשתה רושם רב על יריביו הפוליטיים שמיהרו לתקוף אותו על כך. "הצעה: תתחיל מהתנצלות לגלי מיארה על כל השוביניזם כלפיה", הגיב לו עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון. מגיב נוסף כתב: "הרצחת וכן ירשת. דבריך משולים לאפר ואבק ואין בהם קורטוב של אמת. לצערי איננו יכולים ורוצים לקבל את התנצלותך".

את התגובה הקשה ביותר לציוץ הסליחה של ברדוגו ניפק כתב המשפט של "ערוץ 13" אביעד גליקמן. "האיש הזה בדומה לחברו ריקלין חושב שכולנו מטומטמים", כתב גליקמן. "בכל ימות השנה הוא משפריץ רעל ופייק נגד עיתונאים, פוליטיקאים, מפגינים ונגד כל מי שלא אומר "ביבי מלך". רגע אחרי שתשעה באב ייגמר הוא ימשיך להפיץ רעל וגועל. איכסססס".

יעקב ברדוגו ט' באב אביעד גליקמן חיים לוינסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד