כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לקראת 'בין הזמנים'

בפגישה בין מפקד המחוז לראש העיר: זה הפתרון לבעיה שמטרידה את תושבי העיר החרדית

בפגישה שנערכה בין מפקד ש"י לראש עיריית מודיעין עילית עלו היבטי התנועה ברחבי העיר ובמיוחד בכביש 446, בדגש על תקופת "בין הזמנים" | אלו הפתרונות לעומסי התנועה המעיקים

בפגישה בין מפקד המחוז לראש העיר: זה הפתרון לבעיה שמטרידה את תושבי העיר החרדית
פגישת ראש העיר ומפקד המחוז צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, קיים היום (רביעי) פגישה בין עם ראש עיריית מודיעין עלית יעקב גוטרמן. זאת במסגרת סבב פגישות העבודה שמקיים מפקד המחוז.

במהלך הפגישה בין השניים, בה השתתפו גורמים נוספים, עלו מספר נושאים הקשורים לעיר, ביניהם היבטי התנועה ברחבי העיר ובכביש 446 בדגש על תקופת "בין הזמנים".

מפקד המחוז הנחה לבצע פעולות שמטרתן להקל על עומסי התנועה, בין היתר: הגבלת העבודות בכביש בחופשת "בין הזמנים" מ 24:00 עד השעה 05:00 בבוקר, הצבת ניידת תנועה במוצאי שבת להכוונה והזרמת התנועה ביציאה מהעיר. והרחבת נתיב התנועה בכביש 446 והוזזת הבטונדות שהוצבו לצורך ביצוע עבודות בכביש.

כמו כן הוחלט על פתיחת כביש המעבר במתתיהו באופן רציף בכדי ליצור אופציית יציאה נוספת לתושבי העיר. כמו כן במהלך הפגישה התקיים סיור שטח משותף עם מהנדס התנועה של משטרת המחוז, סגן מפקד משטרת התנועה של מחוז ש"י וקצין האג"מ של תחנת מודיעין עילית. ראש העיר ברך על המפגש והודה למפקד המחוז על פועלו.

מודיעין עילית יעקב גוטרמן ניצב עוזי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד