כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הענווה של גדולי ישראל

צפו: אהבת חינם של ראשי ישיבת פוניבז' וחברון

תיעוד וידאו מיוחד משבוע שעבר עת ראשי ישיבת חברון ופוניבז' נפגשו באירוע בירושלים וראש ישיבת פוניבז' הגרח"פ ברמן כיבד את ראש ישיבת חברון הגר"ד כהן לשאת דברים באמצע שהוא דיבר. צפו בתיעוד שהותיר רושם רב בקרב המשתתפים של אהבת חינם של גדולי ישראל

צפו: אהבת חינם של ראשי ישיבת פוניבז' וחברון
הגרח"פ ברמן והגר"ד כהן על הבמה צילום: שלומי כהן

בשבוע שעבר נערך בירושלים כנס ההכנה השנתי של 'לב שומע' בהשתתפות גדולי ישראל. בתיעוד וידיאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' ניתן לראות איך במהלך משאו של ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי חיים פרץ ברמן עלה לבמה ראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן וראש ישיבת פוניבז' זינק מדוכן הנאומים כדי לכבד את הגר"ד כהן לדבר מיד עם בואו.

וכך השתלשלו הדברים: ראש ישיבת חברון לא וויתר וביקש מרבי חיים פרץ ברמן לחזור ולדבר, לאחר שהגרח"פ השתהה אמר לו הגר"ד כהן כי זה לא על חשבון הזמן שלו כי ממילא תכנן להישאר באולם עד סוף דבריו של רבי חיים פרץ.

ואכן, הגרח"פ ברמן המשיך בנאומו תוך שהוא מצטט על אתר מדברי הגמרא בשבת המביאה מימרתו של רבי יוסי שאם חבריו היו מפצירים בו לעלות לדוכן היה עולה למרות שאינו כהן, אף אני המשיך הגרח"פ אינני כהן אך ראש הישיבה הורה לי לעלות לדוכן למרות שאינני כהן.

מחנכים ומשגיחים שנכחו באולם ציינו כי הדבר גרם לרושם כביר על המוני הבחורים משתתפי האירוע לאחר שחזו במו עיניהם איך תלמידי חכמים נוהגים כבוד זה בזה באהבת חינם ובענווה.

הרב חיים פרץ ברמן הרב דוד כהן אהבת חינם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד