ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
חרטו צלבי קרס

מורים בגרמניה נאלצו לעזוב את העיר בגלל תלמידים נאציים

מורים בגרמניה שהוקיעו תלמידים נאציים ואנשי ימין קיצוני נאלצו לעזוב את העיר. שני מורים אמרו שהמאמצים שלהם להתמודד עם אידיאולוגיות קיצוניות בבית הספר נתקלו בחוסר תמיכה מהצוות

מורים בגרמניה נאלצו לעזוב את העיר בגלל תלמידים נאציים
pixapay

מורים בגרמניה שהוקיעו תלמידים נאציים ואנשי ימין קיצוני נאלצו לעזוב את העיר.  שני מורים אמרו שהמאמצים שלהם להתמודד עם אידיאולוגיות קיצוניות בבית הספר נתקלו בחוסר תמיכה מהצוות

שני מורים במזרח גרמניה ניסו להתנגד לפעילות הימין הקיצוני של תלמידים בבית הספר התיכון בעיר שלהם. הם ניסו למנוע מבריונים להרביץ לתלמידים היגרו לגרמניה. הם נתנו שיעורים נוספים על העבר הנאצי של ארצם. הם הזמינו זמר שחור לדבר על כבוד הדדי, אך שום דבר מזה לא עזר.

לאחר שהתייאשו, המורים לורה ניקל ומקס טסקה, כתבו מכתב פומבי שבו תיארו אווירה של הפחדה בבית הספר מינה ויטקויץ' בעיר בורג הקטנה. הם דיווחו על תלמידים שמברכים זה את זה בהצדעה הנאצית, חורטים צלבי קרס על שולחנותיהם ומשמיעים מוזיקה עם מילים גזעניות במסדרונות.

"מורים ותלמידים שנלחמים בגלוי נגד תלמידים ומורים מהימין הקיצוני חוששים לביטחונם", כתבו השניים במכתב ששלחו לעיתונים המקומיים. "צריך להכיר בבעיה ולהילחם בגלוי. בתי ספר צריכים להיות מקומות נטולי פחד, מלאי פתיחות ובטיחות לכולם ואינם יכולים לספק בית לאויבי הדמוקרטיה", כך דיווח תאגיד השידור הגרמני DW.

ניקל, שלימד אנגלית והיסטוריה בתיכון, וטסקה, מורה למתמטיקה וגיאוגרפיה, לא היו מוכנים לתגובות נגדם. מכתב מקבוצת הורים אנונימית דרש את פיטוריהם. מדבקות עם תמונותיהם וכיתוב גזעני הודבקו על עמודי תאורה ליד הקמפוס. ברשתות החברתיות, מישהו הצהיר על רצון "לצוד אותם".

הם אמרו שהיה חוסר תמיכה מצד עמיתים, והמנהלים המקומיים, ניקל וטסקה הודיעו כשהסתיימה שנת הלימודים האקדמית לפני שבועיים שהם עוזבים את בית הספר ואת העיירה הממוקמת דרומית מזרחית לברלין.

משרד החינוך, שספג ביקורת על כך שלא תמך מספיק במורים, הודיע ​​כי הרשויות זיהו נער החשוד בפרסום הפוסט "לצוד אותם" באינסטגרם.

 

נאצים השואה ימין קיצוני גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד