ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הספינה עלתה באש

האם מכונית חשמלית גרמה לאסון?

ספינה עם אלפי מכוניות עלתה באש מול חופי הולנד. אם היא תטבע או לסירוגין המכוניות שעל סיפונה יושמדו כולן, הנזק עשוי להגיע בקלות למאות מיליוני דולרים עלות המטען בלבד

האם מכונית חשמלית גרמה לאסון?
פרימנטל הייוויי צילום: אי פי איי ופליינג פוקוס

"פרימנטל הייוויי", ספינת שינוע רכב ענקית אשר נושאת אלפי מכוניות החלה לעלות באש אתמול בסמוך לחופי הולנד. לפי השערות, מקור השריפה הוא ברכב חשמלי שהיה על סיפונה.

לפי דיווחים בתקשורת העולמית יצאה ספינת הענק מגרמניה למצרים כשעל סיפונה 2,857 מכוניות ש – 25 מתוכן היו חשמליות. ככל הנראה, מסיבה שטרם הובהרה אחת המכוניות החשמליות שעל סיפון אוניית הענק החלה לעלות באש והדלקה התפשטה במהרה לכלי רכב אחרים.

לפי דיווחים בתקשורת צוות הספינה ניסה ללא הצלחה לכבות את הרכבים הבוערים. במהלך התפשטות הדליקה אחד מאנשי צוות הספינה נהרג ו-23 נוספים פונו על ידי משמר החופים ההולנדי. עדכונים אחרונים מלמדים על ספינת גורר מיוחדת חוברה לספינה הבוערת כדי למנוע ממנה להיסחף ללא שליטה בים ועל צוות הספינה הגוררת שוהה צוות מיוחד שתפקידו הוא לנסות ולהביא לכיבוי של השריפה.

במידה והספינה תטבע או לסירוגין המכוניות שעל סיפונה יושמדו כולן, הנזק עשוי להגיע בקלות למאות מיליוני דולרים, עלות המטען בלבד. בפועל, טרם פורסם אילו מכוניות עלו על סיפונה של הפרימנטל הייוויי, אך לא מן הנמנע שחלק מהמכוניות הללו הן מכוניות יוקרה גרמניות.

רכב חשמלי גרמניה מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד