כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"כנסו כעת לממשלה"

מה גרם לרונן צור, המתנגד הקיצוני של נתניהו, לשנות את דעתו?

צור קורא במפתיע לראשי מפלגות האופוזיציה להיכנס לממשלת אחדות עם נתניהו. רק לפני מספר ימים קרא להתפטרות קולקטיבית של האופוזיציה על רקע חקיקת עילת הסבירות

מה גרם לרונן צור, המתנגד הקיצוני של נתניהו, לשנות את דעתו?
רונן צור צילום: מתוך שידורי כאן 11

רונן צור, יועץ פוליטי ואחד המתנגדים הבולטים והקיצוניים לאש הממשלה נתניהו ולרפורמה במערכת המשפט, מפתיע ביממה האחרונה כשהוא יוצא בקריאה למפלגות האופוזיציה להצטרף לממשלה עם נתניהו במקומן של המפלגות הימניות הקיצוניות.

"חייבים לעצור. ט' באב הקשה והכואב ביותר. אווירת חורבן ממשית. שיח עזיבה מכל עבר. שיח היפרדות נורא. הצבא שהיה משענת בטון יצוק הופך לקנה רצוץ. תחושה של איום קיומי, אי ודאות ובהלה במיליוני בתי אב ואם", כותב צור בציוץ בטוויטר.

"חייבים לעצור. זאבים טורפים סביבנו מייחלים לרגע חולשה. מטורפים קיצוניים בתוכנו משרתים את האויב. סוכני בגידה שמקור כספם במדינות עוינות מציתים בינינו אש".

צור כותב: "אני מבקש מגנץ איזנקוט ומיכאלי. קיומנו ועוצמתנו חשובים מכעסנו. אנא. כנסו כעת לממשלת חירום. החליפו את המטורפים. קחו פיקוד על הבטחון, המשפטים, בטחון הפנים. שימו יד על ההגה. אל תתנו להם להחריב את הבית. לפני הדם. לפני היזע. לפני הדמעות. חייבים לעצור".

בהמשך מפרט צור את המתווה אותו הוא מציע:

-ממשלת חירום ל 24 חודשים ובחירות.

-רוטציה בין גנץ לנתניהו.

-הסדרת מתווה חוקה ראשוני.

-גירוש המטורפים מהממשלה.

רק לפני מספר ימין פנה צור למפלגות האופוזיציה וקרא להם לשבור את הכלים: "לפיד, גנץ, מיכאלי וליברמן. אל תעצרו. אל תפחדו. אל תחששו. התפטרות קולקטיבית. סופית. התמונה הזו תהדהד בעולם כולו. בכנסת שאין בה דמוקרטיה, אסור שתהיה הצגה של אופוזיציה. ימין ושמאל עומדים אחריכם. תהיו מנהיגים. אמיצים. עשו מעשה!"

רונן צור הרפורמה המשפטית ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 75 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד