כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
השר מינה ממלא מקום

"הקרע אינו מאפשר לי": מנכ"ל משרד החינוך פורש

מנכ"ל משרד החינוך הודיע הבוקר לשר החינוך על החלטתו לפרוש מתפקידו כחצי שנה בלבד מאז נכנס לתפקידו. במכתבו אליו כתב: "הקרע אליו הגענו אינו מאפשר לי להמשיך ולממש את אחריותי כהלכה" עם זאת הצהיר שכטייס בחיל האוויר ימשיך לשרת במילואים | השר קיש: "מאחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה"

שר החינוך יואב קיש
שר החינוך יואב קיש צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

מנכ״ל משרד החינוך אסף צלאל הודיע הבוקר (שישי) לשר החינוך יואב קיש על החלטתו לסיים את תפקידו במשרד.

מנכ"ל המשרד, אסף צלאל מסר: "מעולם לא השתייכתי לצד זה או אחר ואיני בוחר צד גם היום. מערכת החינוך היא ממלכתית ויש לשמור עליה כזו. יש לקחת אותה כעת, לחשב מסלול מחדש וגם באמצעותה לפעול לאיחוי הקרעים. אני פונה לכל אנשי החינוך היקרים - אני גאה בכם ומעריץ את עשייתכם. המשיכו בתפקידכם המקצועי וממשו את אחריותכם הגדולה".

לדבריו, "כנציג ציבור אני מבקש לקחת אחריות ולסיים את תפקידי. הקרע אליו הגענו אינו מאפשר לי להמשיך ולממש את אחריותי כהלכה, וכפועל יוצא הודעתי הבוקר, י׳ באב תשפ״ג, לשר החינוך על החלטתי לסיים את תפקידי במשרד".

עוד הוסיף המנכ"ל הפורש וכתב: "אני מודה לשר יואב קיש על ההזדמנות, החברות והשותפות האמיתית והכנה, אני מאמין מאוד בתוכנית העבודה אותה ישמנו יחד לשנים הקרובות ומשוכנע שהשר ידע להוביל את המערכת החיונית, אותה הוא כל כך אוהב ופועל למענה, למקומות טובים עוד יותר במעלה הדרך".

עם זאת הוסיף והעביר מסר לסרבני המילואים: "כטייס אמשיך לטוס ולשרת בצה"ל בראש מורם, כי זו משמעות המשפט - ׳אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת׳".

השר קיש מסר בתגובה: "אסף שימש כמנכ"ל משרד החינוך בחצי שנה האחרונה, ובינינו הכרות ארוכת שנים המושתתת על שותפות וחברות. אני מודה לאסף על ביצוע תפקידו באופן מקצועי ומסור, תוך שימת דגש על טובתם של תלמידי ישראל והערכות לפתיחת שנת הלימודים. אני מאחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה".

בעקבות ההתפטרות, מינה השר יואב קיש את מאיר שמעוני, מנהל מחוז ירושלים במשרד לממלא מקום המנכ"ל.

משרד החינוך יואב קיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד