כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
פתרונות חדשניים

"ניצלנו מקריסה כלכלית של 2 מיליון שקל חובות וחזרנו לחיות"

עם עבודה יוצאת הדופן הכוללת מומחיות, מקצועיות ומחויבות של משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות' הם מוצאים פתרונות חדשניים עבור לקוחות שנכנסו לחובות וכמעט קרסו

"ניצלנו מקריסה כלכלית של 2 מיליון שקל חובות וחזרנו לחיות"
חובות. אילוסטרציה צילום: Chaim Goldberg/Flash90

בעולם שבו החוב יכול לעתים קרובות להפוך למכריע ולכאורה בלתי עביר, שירותיו של משרד עורכי דין מתמחה המתמקד בסגירת חובות והקלה על התאוששות פיננסית יכולים לשנות חיים. משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות' הינו משרד עורכי דין מוביל אשר סייע בהצלחה למספר רב של משפחות ויחידים להתגבר על נטל החוב שלהם באמצעות הליכי פשיטת רגל אסטרטגיים והסדרי הסדר חובות.

עם עבודה יוצאת הדופן הכוללת מומחיות, מקצועיות ומחויבות של משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות' הם מוצאים פתרונות חדשניים עבור לקוחותיהם, לרבות מקרה בו משפחה נקלעה לחובות של 2 מיליון שקל והמשרד סייע לו להשתקם ולחזור למסלול חיים שגרתי.

ליצירת קשר חייגו: חייגו: 072-395-2431


מומחיות המשרד:

משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות' ידועה במומחיות יוצאת דופן בסגירת חובות והבראה פיננסית. צוות המשרד מורכב מעורכי דין מיומנים בעלי ידע מעמיק בדיני חדלות פירעון , הסדרי חובות ואסטרטגיות שונות לסגירת חובות ביעילות. ההבנה המקיפה שלהם בנוף המשפטי מבטיחה שהלקוחות יקבלו את הייעוץ וההכוונה הטובים ביותר בכל תהליך סגירת החוב.

סיוע למשפחה:

כשמשפחה מצאה את עצמה עמוסה בחוב מדהים של 2 מיליון שקל, היא פנתה משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות' לסיוע. המשרד ביצע ניתוח מעמיק של מצבה הכלכלי של המשפחה ופיתח תוכנית מותאמת לשיקום. מתוך הבנת הנסיבות הייחודיות של המשפחה, המשרד בחן מספר דרכים כדי למצוא את הפתרון המתאים ביותר.

הליכי חדלות פירעון:

המשרד מתמחה במחיקת חובות באמצעות הליכי חדלות פירעון , הליך משפטי המאפשר ליחידים או לעסקים למחוק או לבנות מחדש את חובותיהם. עם מומחיותם בתחום זה, המשרד הדריך בהצלחה את המשפחה בתהליך חדלות פירעון , והבטיח את התוצאה הטובה ביותר להחלמה הכלכלית. על ידי מינוף הידע הנרחב שלהם בדיני חדלות פירעון , המשרד הפחית למעשה את נטל החובות של המשפחה.

הסדרי חוב:

בנוסף להליכי חדלות פירעון , מצטיינים גם בניהול מו"מ להסדרי חובות למען לקוחותיהם. יש להם הבנה עמוקה של המורכבויות הכרוכות במשא ומתן על חובות ומנצלים את כישורי המשא ומתן שלהם כדי להגיע להסכמים נוחים עם נושים. באמצעות תקשורת אסטרטגית ומשא ומתן קפדני, הצליח המשרד לנהל משא ומתן מוצלח על הסדרים מופחתים עבור המשפחה, והקל עוד יותר על מצוקתם הכלכלית.

גישות חדשניות:

מה שמייחד את משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות' הוא היכולת שלהם לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא דרכים חדשניות לסגירת חובות עבור לקוחותיהם. תוך ניצול הרשת והמשאבים הנרחבים שלהם, המשרד בוחן אסטרטגיות חלופיות מעבר להליכי פשיטת רגל מסורתיים והסדרי חוב. מחויבות זו למציאת פתרונות יצירתיים מבטיחה שכל לקוח יקבל יחס אישי ותוכנית מותאמת אישית כדי לענות על צרכיו הייחודיים.

משרד אופיר ביידה חן ושות' הינו משרד עורכי דין מקצועי ומנוסה המתמחה בסגירת חובות, הסדרי חובות והליכי חדלות פירעון . באמצעות מומחיותם יוצאת הדופן והגישות החדשניות, הם הצליחו לשקם משפחה עמוסה בחובות של 2 מיליון שקל.

המחויבות שלהם למציאת הפתרון הטוב ביותר עבור לקוחותיהם מייחדת אותם בתחום. עם משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות' יכולים יחידים ומשפחות להחזיר לעצמם את השליטה בחייהם הפיננסיים ולצאת לדרך לקראת עתיד מזהיר ונטול חובות

השאירו פרטים ליצירת קשר
או חייגו: 072-395-2431

משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות' בעלי חובות מחיקת חובות עו"ד חובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד