כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ניסים גלויים

הגרב"מ אזרחי עבר ניתוח בעמוד שדרה: "אתם שליחים של הקב"ה"

שיפור במצבו של ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה אזרחי לאחר שעבר הבוקר בהצלחה ניתוח מורכב בעמוד השדרה בביה"ח הדסה עין כרם. ראש הישיבה אמר לרופאים: "רופא חולים זה רק הרבש"ע והוא ורק הוא יכול לרפות וצריך להאמין שהכל זה אך ורק לטובה".

הגרב"מ אזרחי עבר ניתוח בעמוד שדרה: "אתם שליחים של הקב"ה"
הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי צילום: באדיבות המצלם

זקן ראשי הישיבות בדורנו הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי מאושפז מזה שלושה שבועות במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ובחסדי שמים יש התקדמות במצבו.

הבוקר, עבר ראש הישיבה ניתוח בעמוד שדרה עקב פריצות דיסק צווארי ובחסדי שמים הניתוח עבר בהצלחה.  

בביתו מסרו היום כי "מבחינה נשימתית ראש הישיבה ער וצלול בצורה יוצאת דופן ויושב ומחדש חידו"ת כמעיין המתגבר זכינו וראינו את הניסים הגלויים וחסד ה'". 

עוד מסרו בבית ראש הישיבה כי עקב ההתקדמות והראייה גם של הרופאים שמדובר כאן לא במקרה רפואי רגיל הוחלט על ניתוח בעמוד שדרה שעשוי לשפר את המצב הגופני של ראש הישיבה.

קודם הניתוח נכנסו להציע את הניתוח לראש הישיבה יחד עם טובי הפרופסורים ובראשם המתנח ד"ר גו'ש שרודר, לצד פרופ' יורם וייס מנכ"ל הדסה, פרופ' קפלן, פרופ' אלון הרשקו, פרופ' סטפן לדות, פרופ' אריה בן יהודה, פרופ' עופר אמיר, פרופ' סיגל סבירי יחד עם רופאו האישי של רה"י פרופסור אורי רוגבסקי.

ראש הישיבה שמע את הדברים ואמר ש"צריך לדעת שמי שמנהל את העולם ורופא חולים זה רק ריבונו של עולם והוא ורק הוא יכול לרפות וצריך להאמין שכל מה שהקב"ה עושה זה אך ורק לטובה ובקשתו לרופאים שידעו שאין עוד מלבדו והוא ואין בלתו והם בסה"כ השליחים של הקב"ה ואם הם מאמינים בכך אז צריך לעשות את הניתוח ויעבור בהצלחה גדולה".

וברוך ה' בזכות התפילות של כל כלל ישראל הייתה הצלחה גדולה למעלה מהמצופה ומודים להמוני בית ישראל על התפילות ולצוות הרפואי על המאמצים ומבקשים להמשיך להתפלל עד לחזרתו האיתנה ובריאותו השלמה אכי"ר.

הציבור נקרא להמשיך להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואת הגאון רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

הרב ברוך מרדכי אזרחי עמוד שדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד