כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"הגיע הזמן למישהו משלנו"

סוער באשדוד: מפלגה חדשה תתחרה מול ש"ס על הקול הספרדי

על רקע טענות על הנהגת ש"ס באשדוד, מפלגה חדשה בשם 'קול הלב' הודיעה כי תתמודד על קולות הציבור הספרדי בעיר | מדובר בסיעה שהתמודדה בבחירות 2013 וגרפה 50% מכמות הנציגים שקיבלה סיעת ש"ס

סוער באשדוד: מפלגה חדשה תתחרה מול ש"ס על הקול הספרדי
אמסלם ומאיר בן חמו צילום: פלאש 90 ובאדיבות המצלם

הבחירות באשדוד לא מפסיקות לספק כותרות: בעוד שסיעת ש"ס באשדוד עדיין מתלבטת קשות בשאלת התמיכה בראשות העיר, כעת נראה שהיא תיאלץ להתמודד עם כאב ראש חדש מבית. מפלגה חדשה-ישנה בשם 'קול הלב' הודיעה כי תתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר, ותתחרה באופן ישיר על השטח הספרדי בעיר. וכפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' לפני כחודשיים כי נשקלת אפשרות כזו.

בראש המפלגה שתוקם מחדש, יעמוד מאיר בן חמו, נכדו של מייסד המפלגה המיתולוגי הרב אליהו בן חמו שהיה אהוד מאוד בקהל הדתי והמסורתי באשדוד. דמות בולטת שתעמוד מאחורי המפלגה החדשה הוא הדוד הרב אברהם בן חמו, שעומד בראש קהילה גדולה וחשובה בעיר.

רבנים בכירים בוחנים הקמת מפלגה ספרדית חדשה

ההכרזה הרשמית על ההתמודדות מהווה אתגר קשוח ליו"ר ש"ס המקומי אבי אמסלם. 'קול הלב' הכניסה במערכות הבחירות בהם התמודדה (2003, 2013) שני נציגים למועצת העיר, כאשר בפעם האחרונה שהייתה רק לפני שתי מערכות בחירות, הצליחו במפלגה לגרוף מחצית מהכח של ש"ס במועצת העיר שעמד אז על 4 נציגים, כך שמדובר באיום מוחשי על כוחו של אמסלם שכיום מחזיק בסיעה עם 6 נציגים במועצת העיר.

בהקשר זה יש לציין, כי בראיון שהעניק אמסלם בסוף השבוע לעיתון 'ידיעות אשדוד' הוא הצהיר: "נבטיח את הארבעה מנדטים, אני חושב שאפילו נשיג את החמישי", מה שמלמד על הלך הרוח אצלו שמסמן על היחלשות בכוחה של הסיעה בעיר.

בפוסט שפרסם יו"ר המפלגה מאיר בן חמו, הוא כתב: "אנחנו הדור שעסוקים בחינוך הילדים, בפרנסה, בבילויים, בעזרה לנזקקים ובכל הקשיים שידועים לכולכם ביום יום ודווקא לנו אין נציג בעירייה. במקום להתעסק בשנאה נתעסק בקושי האמיתי, ולא חסר במה לטפל. הפעם הגיע הזמן למישהו משלנו, ביחד איתכם נוכל באמת לשנות. אז הרמנו את הכפפה והתחברנו כמה אנשי עשייה וחסד".

 

 

אשדוד אבי אמסלם בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד