ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
המרוץ מול חולדאי

בדרכה לת"א: הח"כית מיש עתיד התפטרה מהכנסת

חברת הכנסת אורנה ברביבאי התפטרה מהכנסת, לקראת ההתמודדות לראשות עיריית תל אביב ובעקבות דרישתו של ראש מפלגתה לפיד מהמתמודדים בבחירות המוניציפליות

בדרכה לת"א: הח"כית מיש עתיד התפטרה מהכנסת
בניין עיריית תל אביב צילום: גילי יערי, פלאש 90

חברת הכנסת אורנה ברבריאי ממפלגת יש עתיד הגישה ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה את התפטרותה, לקראת התמודדותה הצפויה לראשות העיר תל אביב. במקום ברביבאי יכנס לכנסת ירון לוי, סגן ראש העיר בת ים.

ברביאי אמרה: אני עוזבת היום את הכנסת לאחר כ-5 שנות עשייה פוליטית ומתמודדת לתפקיד ראש העיר תל אביב-יפו. המעבר לזירה המוניציפלית בעת הזאת בעל חשיבות עליונה עבורי במטרה לשמור על תל-אביב ליברלית, חופשיה ושוויונית".

עוד הוסיפה: "אני מתחייבת להמשיך לשרת את הציבור באותה מסירות ונחישות בה פעלתי עד היום. תודה לחברי במפלגת יש עתיד וליו"ר המפלגה יאיר לפיד על העשייה המשותפת, יחד נמשיך להיאבק למען ישראל יהודית ודמוקרטית".

נזכיר כי לפני כחודש הודיעה ברביבאי, אלופה במיל' ושרת הכלכלה לשעבר, על התמודדותה באירוע שערכה יחד עם יו"ר מפלגתה, יאיר לפיד.

בהצהרה שנשאה יחד עם לפיד באירוע בגן העיר בנוכחות מאות תומכים, הודיעה ברביבאי כי מעתה בכוונתה להקדיש עצמה להתמודדות בבחירות לראשות העיר שייערכו באוקטובר הקרוב.

"הגיע הזמן להחזיר את תל אביב- יפו לתושביה", אמרה ברביבאי. "לשמור עליה כעיר חופשית ומגוונת, לפתח אותה כמוקד כלכלי ותרבותי ולהחזיר את פירות ההשקעה לתושבים. העיר צריכה להיות יותר שמחה, מסודרת ופתוחה לתושביה. בשנים האחרונות אנו עדים לאיבוד שליטה בניהול פרויקטים רבים והתושבים מותשים מהניסיון לקיים שגרת חיים בטוחה ונוחה. לצורך כך נדרשת מנהיגות וניסיון בניהול מערכות גדולות, אותן אני מביאה".

עיריית תל אביב אורנה ברביבאי בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד