ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"אין לי איך לעשות את זה"

במהלך ההצבעה הדרמטית: ההודעה הנואשת של לפיד לגלנט

שר הביטחון יואב גלנט ניסה לקדם הצעת פשרה במהלך ההצבעה הדרמטית על החוק לצמצום עילת הסבירות. לפיד כתב לגלנט במהלך הניסיונות: "אין לי איך לעשות את זה. ליברמן ומיכאלי לא בעסק", זאת בסתירה להאשמות של לפיד את נתניהו, לוין ובן גביר שסירבו בתוקף

במהלך ההצבעה הדרמטית: ההודעה הנואשת של לפיד לגלנט
גלנט ולפיד משוחחים במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
במהלך ההצבעה הדרמטית בשבוע שעבר על החוק לצמצום עילת הסבירות, ניסה שר הביטחון יואב גלנט לקדם פשרה ולפיה תחולת החוק תידחה ל- 1.1.24 כדי לאפשר כמעט עוד חצי שנה של שיחות על הרפורמה המשפטית, בניסיון להשיג פשרה כוללת.
אלא שההצעה לא התקבלה בסופו של דבר. מהתכתבויות בין יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד לשר גלנט שנחשפו הערב (ראשון) ב'כאן 11' עולה כי ראש האופוזיציה שלח הודעה נואשת לשר הביטחון וכתב לו: "אין לי איך לעשות את זה. ליברמן ומיכאלי לא בעסק".
 
יצוין כי למרות שהאופוזיציה אשמה בקריסת המגעים כפי שעולה מההתכתבויות, לפיד מטיח את האשמות בראש הממשלה נתניהו והשרים יריב לוין ואיתמר בן גביר.
בריאיון אמש ל'כאן חדשות' אמר לפיד: "לוין ובן גביר נכנסו לחדרו של נתניהו דפקו על השולחן ונתניהו נכנע".
ראש האופוזיציה יאיר לפיד מסר בתגובה: "מהיום הראשון אמרנו שאין טעם לבנות על הבטחות של נתניהו, מפני שהוא תמיד ישקר. מה שלא סגור מראש בחקיקה, לא יקרה. פתרונות של הרגע האחרון במליאה אינם הדרך הנכונה כשמתעסקים עם נוכלים".
יאיר לפיד יואב גלנט עילת הסבירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד