כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ע"ש הרבנית בעדני ע"ה

מהפכת הבריאות של בית שמש נמשכת: נחנכה טיפת חלב ראשונה ברמה ד'

טיפת חלב נחנכה הבוקר ברמה ד' בבית שמש על שמה של הרבנית בעדני ע"ה • רה"ע בלוך: "היום אנחנו משמיעים את קולם של התינוקות שאף אחד לא מדבר בשמם"

מהפכת הבריאות של בית שמש נמשכת: נחנכה טיפת חלב ראשונה ברמה ד'
טיפת חלב בית שמש צילום: באדיבות המצלם

נחנכה תחנת טיפת חלב ראשונה ברחוב תלמוד בבלי ברמה ד' בבית שמש הנותנת מענה לשכונה המתאכלסת בקצב מהיר. על פי החלטת ר"ע עליזה בלוך התחנה לבריאות המשפחה נקראה בשם 'בית שולמית' לזכרה של הרבנית שולמית בעדני ע"ה, אשת חבר לזקן מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני זצ"ל.

באירוע המרשים השתתפו בכירי העירייה ובראשם רה"ע עליזה בלוך שמובילה כבר תקופה ארוכה מהפכת בריאות נרחבת בעיר. מחזיק תיק הבריאות יוסי גולדהירש, המשנה לראש העיר איציק אלמליח, גזבר העירייה, מנהלי אגפים, ועוד. תושבי השכונה הודו לראש העיר על הדחיפה להקמת המרכז לבריאות המשפחה בסדר עדיפות גבוה יחד עם שאר תשתיות השכונה.

ר"ע עליזה בלוך אמרה: "חג שמח לבית שמש ולתושבי רמה ד'. לשכונה חדשה יש הרבה משמעויות והיא מחייבת עבודה רבה בתשתיות, מוסדות חינוך, מבני ציבור ועוד. היום אנחנו משמיעים את קולם של התינוקות שאף אחד לא מדבר בשמם וזה התפקיד שלי לדאוג להם. בבית שמש נולדים ביום 17 תינוקות בממוצע ואנחנו אחראים לעתיד שלהם, שנדע בעוד מספר שנים שהם אובחנו, טופלו וחוסנו כמו שצריך".

עוד אמרה ראש העיר, "אני מבקשת להודות למשרד השיכון שבנה את המבנה, לאגף הנדסה שתכנן אותו, למוניק ממונת הבריאות שהתאמצה כדי שהכל יקרה. תודה גדולה מאד לממונה הבריאות יוסי גולדהירש, ואני רוצה לומר כאן שאם היו לי עוד חברי מועצה כמו יוסי שנאבקים ככה על המשימות שתלויות בהם, בית שמש היתה במקום טוב יותר. מאחלת לנו שנפתח עוד הרבה טיפות חלב ביחד."

עוד נשא דברים ממונה הבריאות הרב יוסי גולדהירש: "אני מבקש לשתף את כולם במושג מהיהדות - חזרת הש"ץ. חזרת הש"ץ זה מצב בו שליח הציבור חוזר על בקשת הציבור בקול ומחזק את צרכי הציבור. אחרי שזמן רב חזרנו בקול על צרכי הציבור בשעה טובה היום נחנך הבית".

המשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח: "מבקש להודות בשמו של שר הבריאות, ויו"ר ש"ס הרב אריה דרעי. אני מבקש להודות גם בשם משפחת הרב בעדני זצ"ל ובעיקר כתושב השכונה אני נרגש".

טיפת חלב בית שמש עליזה בלוך הרב שמעון בעדני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד