כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אישומים ללא הפסקה

היילי התחמקה מהשאלה אם טראמפ צריך לוותר על המירוץ לשנת 2024

המועמדת לנשיאות המפלגה הרפובליקנית, התחמקה באלגנטיות על השאלה האם הנשיא לשעבר טראמפ צריך לעזוב את המירוץ לנשיאות ב-2024. "אני אפילו לא יודעת אם זה האישום השלישי, הרביעי או החמישי"

היילי התחמקה מהשאלה אם טראמפ צריך לוותר על המירוץ לשנת 2024
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

המועמדת לנשיאות המפלגה הרפובליקנית, ניקי היילי, פסחה על השאלה האם הנשיא לשעבר טראמפ צריך לוותר על המירוץ לנשיאות ב-2024. "למרות שאני חושבת שהוא היה הנשיא הנכון בזמן הנכון קודם לכן, ולמרות שאני חושבת שהמדיניות שלו הייתה טובה, אני לא חושבת שהוא הנשיא הנכון בזמן הנכון קדימה", אמרה היילי ברשת CBS בתוכנית "מול האומה" כשנשאלה האם טראמפ צריך להמשיך לנסות להיבחר לנשיא ארה"ב.

"אני חושבת שאנחנו חייבים להתקדם. אנחנו לא יכולים לקיים בחירות כלליות שבהן אנחנו מעבירים את זה לקמילה האריס סגניתו של ביידן, כי אנחנו מתמודדים עם כתבי אישום ומשפטים וסוגיות משפטיות של הנשיא טראמפ", המשיכה.

היילי, מושלת דרום קרוליינה לשעבר, שעבדה כשגרירה באו"ם בתקופת ממשל טראמפ, המשיכה להתחמק מהשאלה כשלחצו עליה עוד יותר האם היא קוראת לטראמפ לנשור מהמירוץ.

"ובכן, אף אחד מאיתנו לא רוצה לדבר על כתבי אישום" אמרה היילי. "אני אפילו לא יודעת אם זה האישום השלישי, הרביעי או החמישי כרגע, אבל מה שאני יכולה להגיד לך זה שזו הסחת דעת. ולמען האמת, התקשורת מדברת על זה ללא הפסקה. אבל כשאני מגיעה לחוגי בית, הציבור האמריקאי לא מדבר איתי על זה".

אישומים חדשים בתיק המסמכים המסווגים של משרד המשפטים הוגשו נגד טראמפ בשבוע שעבר, והאשימו אותו בניסיון למחוק קטעים ממצלמות האבטחה במאר-א-לאגו. הוא הודה בחודש שעבר ב-37 אישומים שהוגשו נגדו בתיק מסמכים מסווגים.

טראמפ עלול גם לעמוד בפני כתב אישום פדרלי בקשר למעורבותו במאמצים לבטל את תוצאות הבחירות, כאשר חבר המושבעים הגדול בוושינגטון הבירה התכנס בשבוע שעבר בחקירה נוספת של יועץ מיוחד ובדקו לגבי מאמציו של טראמפ להישאר בשלטון לאחר שהפסיד בבחירות ב-2020.

דונלד טראמפ ניקי היילי נשיא ארה''ב הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד