י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מדיניות הימין חשובה מבג"ץ"

מישרים קו: המסרים שהועברו לח"כים בליכוד

בעקבות ההתבטאויות של שרים וח"כים בליכוד נגד המשך החקיקה באופן חד צדדי, בליכוד העבירו מסרים לחברי המפלגה ויש כאלה שקיבלו הוראה שלא להתראיין | שרה בליכוד: "קיום מדיניות הימין חשוב יותר מהכל, גם יותר מלקיים את פסיקת בג"ץ"

מישרים קו: המסרים שהועברו לח"כים בליכוד
נתניהו בהר הרצל צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

לאחר התבטאויות חברי כנסת מהליכוד בסוף השבוע האחרון על הסתייגותם מהמשך החקיקה באופן חד צדדי, בלשכת ראש הממשלה העבירו מסרים ליישור קו בנוגע לרפורמה המשפטית.

בין חברי הכנסת ישנם כאלו שהתבקשו שלא להתראיין. הסיבה לכך, לפי לשכת ראש הממשלה, היא הקשחת העמדות של ראש האופוזיציה יאיר לפיד בשל דברים שנאמרו מצד חברי הליכוד. כך דווח ב'כאן 11'.

בתוך כך, השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן אמרה בראיון לרשת ב' כי "קיום מדיניות הימין חשוב יותר מהכל, גם יותר מלקיים את פסיקת בג"ץ. עוד אמרה כי "אנחנו צריכים להתרכז בחקיקה ולמשול. פסיקת בג"ץ לא מהווה אפילו אחוז ממה שרוב הציבור חושב. הרשות השופטת שתתרכז בלשפוט והרשות המחוקקת - בלחוקק".

כזכור, התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין באשר לחקיקה המשפטית הובילה בימים האחרונים לגל התבטאויות של שמונה ח"כים ושרים מהליכוד. ח"כ יולי אדלשטיין התנה את תמיכתו בהמשך החקיקה בתיאום עמו והוסיף כי מעתה לא ייתן יד להצעות חוק שעלולות לפלג את העם - גם כאלה שאינן קשורות לרפורמה המשפטית. גם ח"כ אלי דלל אמר כי אינו מתחייב לחקיקה: "אתן את ידי רק למהלכים אשר יושגו בהסכמה לאומית רחבה". לצידם התבטאו באופן דומה גם השרים אבי דיכטר, אופיר אקוניס וגילה גמליאל. וכן חברי הכנסת דוד ביטן.

בנימין נתניהו הליכוד מאי גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד