כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לנצל את ההזדמנות

אירוע הנדל"ן ששינה לאנשים את החיים

שוק הנדל"ן בישראל מספק הזדמנויות השקעה שלא יחזרו ● חברת 'שטיגליץ גרופ' לקחה על עצמה את המשימה: לאפשר לכמה שיותר אנשים לנצל את ההזדמנות וליהנות מחירות וביטחון כלכלי ● סיכום ועידת הנדל"ן הגדולה של המגזר החרדי

אירוע הנדל"ן ששינה לאנשים את החיים
ועידת הנדל"ן צילום: שלומי כהן

מאות אנשים זרמו לאולמי כתר הרימון בבני ברק ומילאו את האולם מפה לפה. הסיבה שהובילה אותם לשם, לא היתה חתונה או שמחה משפחתית, אלא כנס אחר שבזכותו הם יוכלו לחתן את ילדיהם בכבוד וברוגע - ועידת הנדל"ן הגדולה של שטיגליץ גרופ.

הועידה שהפכה לשיחת היום ברחבי הציבור החרדי, הציגה מהפך בכל הקשור להתנהלות כלכלית נבונה והשקעות הנדל"ן. על רקע הטלטלות הגדולות בשוק העולמי ובכלכלה הישראלית שהזניקו את מחירי הנדל"ן לשיא של כל הזמנים, עם ריביות שרק מטפסות ועולות. נוצר צורך אמיתי במישהו שיעשה סדר במפה. כאן נכנסים לתמונה מומחי שטיגליץ גרופ, שחלקו את ניסיונם רב השנים עם הנוכחים בכנס והעניקו כלים וידע בלעדי בתחום, מעין מפתח לכניסה לעולם הנדל"ן, שמאפשר למצוא הזדמנויות דווקא בתקופה הזו.

לא צריך מיליונים בשביל לקנות נדל"ן

את הכנס פתחה חני שטיגליץ, המייסדת והבעלים של 'שטיגליץ גרופ' עם ניסיון של מעל עשור בשווקי הנדל"ן בארץ ובעולם והיקף עסקאות כולל של מעל רבע מיליארד דולר: "כל אחד יכול לקנות נדל"ן מניב ולדאוג לעתידו ולעתיד ילדיו" פתחה שטיגליץ, "אנשים פשוט לא מודעים לאופציות שברשותם. בדיקה פשוטה יכולה לפתוח אפיקים כלכליים חדשים. לא צריך מיליונים או הון עצמי גבוה, במקום לחסוך קצת כסף בצד ולתת לו להתייבש, תנו לו לעבוד בשבילכם". בהמשך הוסיפה שטיגליץ דוגמאות לאנשים שבקושי גמרו את החודש ובזכות הליווי של 'שטיגליץ גרופ' היום הם מחזיקים בבעלותם נכס נדל"ני שרק הולך ומגדיל את שוויו בכל חודש.

אחריה נאם מר רונן דניאלי, מנכ"ל שטיגליץ גרופ וכלכלן בכיר. דניאלי מביא איתו ניסיון רחב בחברות גדולות ובמשרד השיכון, עם התמחות בניתוח רפורמות ושינויים מאקרו כלכליים בשוק הנדל"ן. דניאלי סקר את תמורות שוק הנדלן בחודשים האחרונים, והסביר כי היא גרמה להרבה אנשים לטעות ולהסתמך על פרשנויות שגויות.

נדל"ן זו ההשקעה החכמה ביותר שאפשר לעשות כרגע

"כל האינדיקטורים הכלכליים מצביעים על תמונת מצב ברורה" ניתח דניאלי ההיצע קטן והתחלות הבניה לא מספקות, מהצד השני הביקוש גדל וגידול הטבעי לא עוצר. התוצאה היא צוואר בקבוק שיגרום לעלייה חדה במחירי הדירות בתחילת ובמהלך השנה הבאה. לכן לקנות נדל"ן זו ההשקעה החכמה ביותר שאפשר לעשות כרגע".

לאחר מכן התקיים פאנל משקיעים מיוחד, במסגרתו שיתפו משקיעי את נדל"ן שונים את דרכם האישית בדרך לעצמאות וביטחון כלכלי. וחשפו בפני המשתתפים סודות וטיפים בלעדיים מהמסע שלהם. הנוכחים הודו שהם לא חלמו שכל כך קל ופשוט להרוויח מנדל"ן, כאשר יודעים כיצד לעשות זו בצורה הנכונה.

כל אחד יכול להשיג מימון בתנאים שלו

את מצבת הנואמים בועידה חתם מר שלום שטיינברג, מומחה למימון ושמאי מקרקעין, בעלים ומייסד "הכוורת", ממשרדי המשכנתאות המובילים בארץ. "לא צריך להסתבך בשביל להשיג מקורות מימון בתנאים מעולים בקלות" קבע שטיינברג, "נכון, הריביות בשמיים, אבל ברגע שאתה יודע כיצד לגשת לבנק, תוכל לפתוח כל דלת". שטיינברג המשיך והסביר מתי משתלם למחזר את המשכנתא והאם כדאי לחכות שהריבית תרד, וסקר פתרונות גיוס ומימון שכל אחד יכול להשיג.

הועידה ננעלה בשו"ת פתוח מיוחד עורכי דין מהשורה הראשונה לענייני מקרקעין ומומחי 'שטיגליץ גרופ', שענו לשאלות מהקהל והעניקו ידע וכלים למשקיע הנדל"ן המתחיל.

לסיכום, הועידה הוכיחה מעל לכל ספק שנדל"ן זה לכולם, מאות משקיעים מהציבור החרדי כבר הבטיחו לעצמם עתיד כלכלי חזק ובטוח. קחו דוגמה מוחשית מהזמן האחרון: זוג כבני 50 שהגיעו למשרדי שטיגליץ גרופ. הגבר היה סקפטי ולא הבין מה הוא עושה שם. הזוג הכניס יחד כ- 16,000 ₪ לחודש שהספיקו בקושי לתחזק משק בית עם 8 ילדים כשרק 3 מתוכם בני +18. עם 450,000 ₪ חובות והוצאות שוטפות שרק עולות ועולות היה להם קשה עד בלתי אפשרי לחיות.

בבדיקה פשוטה האנליסטים גילו כי הזוג מחזיק בבעלותו דירה בשווי 3 מיליון ₪ עם משכנתא אפסית בת 80 אלף ₪ והחזרים של 14,000 ₪ בחודש. האשה הסבירה שהילדים הגדולים עובדים ועוזרים להם לסיים את החודש. מומחי שטיגליץ גרופ בנו עבורם תוכנית מדויקת ליציאה מהחובות ואיתרו עבורם השקעת נדל"ן נוחה במודל תשלום 20/80 עם החזר חודשי של 6,000 ₪ בחודש. "עברנו מהישרדות לחיים" סיכם הבעל כשהגיע להודות לצוות.

גם אתם רוצים לצאת מהמרדף אחרי הזנב של עצמכם ולהתחיל לחיות בכבוד? קבלו עכשיו את המדריך של שטיגליץ גרופ להתנהלות כלכלית חכמה ותתחילו לחיות>>>>>



נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד